ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت روز چرم هورس گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت انواع این مدل چرم طبیعیصادرات ویژه چرم هورس گاویقیمت جدید چرم هورس گاویخرید عمده چرم هورس گاوی
چرم هورس گاوی

چرم ها دارای انواع گوناگونی هستند و به دو صورت مصنوعی و طبیعی وجود دارند. در میان انواع چرم، چرم های طبیعی بسیار پر طرفدار تر از چرم های مصنوعی می باشند، چرم هورس گاوی پر مصرف‌تر و پر فروش‌تر می باشند. قیمت روز چرم هورس گاوی به عوامل مختلفی بستگی دارد زیرا با تغییر هر عامل، قیمت این محصول نیز تغییر می کند.

 

قیمت روز چرم هورس گاوی

کیفیت انواع این مدل چرم طبیعی

یکی از انواع مدل های چرم گاوی، همان طور که گفته شد، چرم هورس می باشد. دلیل این نام گذاری به خاطر شبیه بودن این چرم با پوست و نوع ساخت و تهیه آن می باشد. کیفیت انواع چرم هورس گاوی بسیار مهم است زیرا هر چه کیفیت این محصول بالاتر، وسیله تهیه شده با آن محکم تر بوده و ماندگاری بیش تری نیز دارد. همچنین این نوع چرم دارای سطح پرز دار، مات و مخملی می باشد که این ویژگی، آن را از انواع دیگر چرم ها متمایز می نماید. این چرم گاوی ضد آب بوده و به همین خاطر بسیار پر طرفدار است زیرا هر وسیله ایی اعم از کیف و کفش که با این محصول تهیه شود، ماندگاری بیش تری دارد.

 

کیفیت این چرم به عوامل دیگری مانند بافت آن، تراکم چرم بستگی دارد. این نوع چرم در همه‌ی قسمت ها یکسان بوده، همچنین ضخامت و ایستادگی خوبی دارد که باعث می شود محصولات تهیه شده با آن بسیار بیش تر از انواع دیگر مقاومت داشته باشند. باید بدانید که اگر در پروسه تولید آن با رعایت تمامی مراحل انجام شده باشد، مطمئناً هیچ یک از این مشکل ها را ندارد و یک چرم به تمام معنا و بسیار با کیفیت است.

 

کیفیت انواع چرم هورس گاوی

صادرات ویژه چرم هورس گاوی

با توجه به موارد گفته شده و انواع چرم های گوناگونی که در بازار وجود دارد، شما باید به هنگام خرید چرم اطلاعات کافی در مورد انواع آن ها داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع این محصول را از انواع دیگر تشخیص دهید. امروزه مصرف چرم بسیار بالا رفته است. به همین خاطر کسانی که در کسب و کار تولید چرم هستند از تهیه و فروش این محصول سود بسیار خوبی را به دست می آورند.

 

نکته دیگر این  است که، این تولید کنندگان برای افزایش سود خود به صادرات ویژه چرم هورس گاوی نیز می پردازند. به این ترتیب علاوه بر فروش محصول خود در داخل کشور و تامین نیاز داخلی، آن را به کشور های دیگر نیز صادر می کنند. این چرم از لحاظ ظاهری کمی شباهت به چرم اسب دارد برای همین آن را به نام انگلیسی اسب نامگذاری کرده‌اند.

 

صادرات ویژه چرم هورس گاوی

قیمت جدید چرم هورس گاوی

در رابطه با لیست قیمت چرم طبیعی در سال ۱۴۰۰ باید به شما اعلام کنیم که امسال حدود چند درصدی افزایش قیمت داشته و این بستگی به دلایل مختلفی دارد. مطمئن باشید که دلایل مهمی در افزایش قیمت این چرم وجود دارد که در این مقاله نمی‌گنجد تا به شما  اعلام کنیم. ولی حتماً در مقاله های بعدی به شما توضیحاتی را خواهیم داد.

 

چرم کریزی هورس هم حتماً در بین فروشندگان و تولیدکنندگان به گوشتان خورده است. باید بدانید که چرم کریزی هورس همان چرم هورس گاوی است ولی افراد کمی به این اسم این چرم را می شناسند، برای همین این اسم هم در میان تولیدکنندگان رواج یافته‌است.

 

یکی از خصوصیات مهم چرم های طبیعی مخصوصاً چرم هورس گاوی این است که اگر این چرم را برای مدتی نگه دارید و آن را به صورت مداوم لمس کنید رخ آن تغییراتی میکند و زیباتر می شود.  این زیبایی به دلیل لمس شما و ایجاد سایه روشن هایی بر روی چرم می باشد. چرم هورسی که حالت آنتیک و قدیمی دارد به این شکل به وجود می‌آید و تولید خاص دیگری در آن وجود ندارد.

 

چرم هورس گاوی

خرید عمده چرم هورس گاوی

این چرم توسط نمایندگی های کارخانه‌های چرم سازی که شرکت های بازرگانی هستند، به فروش میرسند. اگر در خرید عمده چرم هورس گاوی و انتخاب آن دچار مشکل شده اید با مشاوره فروش مجموعه تماس بگیرید تا به شما را یاری رسانند. در خرید عمده چرم هورس گاوی شما باید از واسطه و دلال خرید نکنید چون چرم هورس گاوی قیمت بالایی دارد. اگر خواسته باشید از افرادی که در این میان به صورت واسطه در حال فروش هستند خرید کنید، مطمئناً قیمت بالاتری را به شما ارائه می دهند.

شرکت ما به عنوان نماینده انواع کارخانه‌های چرم سازی کشور ایران و دفتر فروش بسیاری از کارخانه‌های چرم سازی، وارد عمل شده و در حوزه خرید اینترنتی شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر به صورت بدون واسطه و عمده انواع چرم را به شما عرضه می کند.

 

چرم هورس گاوی

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید