ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت روز چرم گاوی عسلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی چرم گاوی عسلیمراکز فروش چرم گاوی عسلی

چرم گاوی عسلی محصولی مورد استفاده برای صنایع چرم دوزی به شمار می رود که قیمت آن به صورت روزانه و یا هفتگی دارای نوسانات بسیار زیادی است. قیمت روز چرم گاوی عسلی به عوامل متعددی از جمله نوع دباغی، کیفیت رنگ، طبیعی و یا مصنوعی بودن محصول و … بستگی دارد و به همین دلیل نمی توان عدد و رقم خاصی برای محصول تعیین کرد و باید قبل از خرید محصول قیمت آن را به صورت روزانه استعلام بگیرید.

قیمت روز چرم گاوی عسلی

بررسی کیفی چرم گاوی عسلی

بررسی کیفی چرم گاوی عسلی چرم گاوی عسلی اگر از انوع با کیفیت باشد، از کیفیت بسیار بالا و خوبی برخوردار است و می تواند برای سالیان سال برای شما کارایی و کارآمدی داشته باشد. دلیل کیفیت بالای چرم گاوی عسلی را می توان در چند مورد دانست:

اولا در تهیه چرم گاوی از گاو های کاملا سالم و قوی استفاده می شود و تولیدکنندگان این محصول کاملا مواظب هستند که گاوی که برای این منظور استفاده می شود، عاری از هر گونه آکنه، زخم و یا خراش باشد و پوست سالمی داشته باشد.

دوما در تهیه انواع چرم گاوی در هنگام ذبح گاو مواظب سلامت و کیفیت پوست هستند و با استفاده از دستگاه های مخصوص گاو را سر می برند.

سوما برای جدا کردن پوست از گوشت گاو به هیچ عنوان از روشهای قدیمی پوست کندن گاو استفاده نمی شود و با استفاده از دستگاه باد، باد را زیر پوست گاو می اندازند تا پوسته از گوشته جدا شود.

در آخر در هنگام دباغی و رنگ کاری چرم طبیعی از مواد کاملا درجه یک استفاده می شود و یکی از دلایل بالا بودن کیفیت این محصول را می توان در ماندگاری بالای رنگ و عدم بور شدن و دباغی درست و اصولی چرم دانست.

مراکز فروش چرم گاوی عسلی

مراکز فروش چرم گاوی عسلی مراکز فروش چرم گاوی عسلی این محصول را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. این مراکز چرم گاوی را به روش های مختلفی از جمله چرم ها رولی، متری و یا کیلویی در اختیار صاحبان صنایع و مشتریان عمده این محصول قرار می دهند و به کیفیت و کارایی بالای این محصولات توجه ویژه ای می کنند.

مراکز فروش چرم گاوی عسلی به عنوان فروشنده عمده این محصول به شمار می روند و به همین دلیل می دانند با راضی بودن مشتریان از محصول خریداری شده، مشتریان بیشتری به مجموعه جذب می شود. از جمله مزایای خرید از مراکز فروش چرم گاوی می توان به موراد زیر اشاره نمود:

  • قیمت مناسب تر
  • کیفیت بالاتر محصولات
  • اطمینان از خرید و رضایت کامل
  • امکان خرید در میزان بالا و عدم نگرانی از کمبود چرم گاوی
مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید