ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت فروش چرم گاوی مشکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از چرم طبیعی رنگ تیره چیست؟بازار خرید چرم گاوی مشکی

چرم گاوی مشکی یکی از مر غوب ترین چرم های موجود در بازار فروش می باشد. چرم موجود در بازار دارای انواع مختلفی می باشد که در بین آن ها چرم گاوی از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد البته این کم بودن قیمت به خاطر کیفیت پایین این محصول نمی باشد. قیمت چرم گاوی موجود در بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند نوع چرم، کیفیت، نوع برند و میزان خرید و… بستگی دارد.

قیمت فروش چرم گاوی مشکی

مزایای استفاده از چرم طبیعی رنگ تیره چیست؟

مزایای استفاده از چرم گاوی مشکی چیست؟ مراحل تهیه چرم بسیار پیچیده و طولانی می باشد که این مراحل به طور خلاصه عبارت اند از؛ مرحله خیساندن و شستشو، مرحله آهک دهی،مرحله لش زدایی، مرحله مو گیری، مرحله آهک گیری و آنزیم دهی، مرحله دباغی و…

چرم گاوی دباغی شده بی رنگ بوده و فاقد هرگونه رنگ و نقشی می باشد. در کارخانه های چرمسازی به چرم دباغی شده گاوی اکثرا رنگ های مشکی، عسلی، زرشکی، قهوه ای و… اضافه می نمایند. چرم گاوی مشکی به خاطر داشتن رنگ خاص خود از کاربرد های فراوانی نسبت به انواع دیگر رنگ ها برخوردار می یاشد که بیشترین کاربردش در تهیه کیف و کفش می باشد. رنگ مشکی یکی از رنگ هایی می باشد که با هر لباسی می توان آن را ست کرد بنابراین کیف و کفش چرم مشکی از فروش قابل توجهی برخوردارند. از جمله ویژگی ها و خواص با کیفیت ترین چرم گاوی مشکی می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  1. مقاومت بالا
  2. نرمی مناسب
  3. رنگ پرطرفدار
  4. مقاوم در برابر ضربه و ساییدگی
  5. مقاوم در برابر آب
  6. ایجاد کشش مناسب با گذشت زمان

بازار خرید چرم گاوی مشکی

بازار خرید چرم گاوی مشکی خرید چرم مرغوب و با کیفیت یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی هست که به دنبال چرم اصل می باشند. مراکز معتبر بی شماری در سطح کشور در زمینه فروش وسایل چرمی اصل مشغول به کار هستند که از این میان مجموعه بازرگانی آرسس یکی از قابل اعتماد ترین مجموعه ها در فروش وسایل چرم اصل می باشد که دارای سابقه درخشان در این زمینه نیز می باشد این مجموعه علاوه بر توزیع محصولات خود در داخل کشور آن ها را به خارج از کشور نیز صادر می نمایند.

فروش محصولات چرمی توسط مراکز فروش عموما به دو روش حضوری و آنلاین انجام می گیرد. روش حضوری را اکثرا افرادی که از دغدغه کاری کمی برخوردارند و دارای وقت اضافی می باشند انتخاب می نمایند. امروزه با توجه به دغدغه های کاری فراوان اکثر مردم خرید غیر حضوری و آنلاین را ترجیح می دهند. در این روش دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مراکز خرید وجود ندارد و تنها با مراجعه به سایت مرکز فروش مورد نظز می توان جنس مربوطه را سفارش داد و در زمان مقرر آن را دریافت نمود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید