ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت مناسب چرم هورس گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره چرم هورس گاویخرید عمده چرم هورس گاوی

قیمت چرم هورس گاوی به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی مانند کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، رنگ و طرح، اندازه و ضخامت، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و ‌…. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت انواع چرم هورس در خریدهای عمده و بدون واسطه بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

قیمت مناسب چرم هورس گاوی

اطلاعاتی درباره چرم هورس گاوی

اطلاعاتی درباره چرم هورس گاوی چرم هورس گاوی یکی از چرم های زیبا و شیک می باشد که برای تولید انواع محصولات چرمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تولید این چرم خارجی ترین لایه چرم را با استفاده از ماده مخصوصی پرزدار ‌و مخملی می کنند و چرم از حالت صاف به چرمی با سطحی زیبا و سایه روشن تبدیل می شود. این چرم دارای سطحی نرم و لطیف می باشد همچنین از ضخامت و ایستایی بسیار خوبی برخوردار می باشد و استحکام و دوام بسیار خوبی دارد.

از این نوع چرم به علت ضخامت بالا و ویژگی های مثبت فراوان برای تولید انواع کیف و کفش استفاده می گردد. این محصول تنوع رنگی بالایی دارد و در انواع رنگ های زیبا و جذاب تولید و ارائه می شود. این چرم در برابر نفوذ آب مقاومت خوبی دارد و از تراکم بالایی برخوردار می باشد همچنین در برابر پارگی و کشش بسیار مقاوم است.

خرید عمده چرم هورس گاوی

خرید عمده چرم هورس گاوی خرید عمده چرم هورس گاوی از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب تر است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه داشته و فروشنده نیز سریع تر محصول خود را به فروش می رساند. یکی از معتبرترین مراکز خرید انواع چرم گاوی با کیفیتی درجه یک و قیمتی مطلوب همین شرکت می باشد. از مزیت‌های خرید غیر حضوری می توان به خدمات دهی و پاسخگویی مناسب، ارسال محصول به نشانی مورد نظر مشتری، پیشگیری از اتلاف وقت و انرژی، تسریع و سهولت در امر خرید، کاهش هزینه‌های جانبی، امکان مشاوره قبل از خرید کردن و … اشاره کرد که با توجه به فراهم بودن شرایط آسان و راحت این نوع خرید طرفداران زیادی دارد.

این روزها بازار فروش و توزیع چرم هورس به علت کاربرد فراوان بسیار پررونق‌ می باشد و دارای مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور است. امروزه تولید چرم هورس گاوی در شهرهای مختلف کشور با کیفیتی عالی انجام می شود. این شرکت های تولیدی انواع چرم گاوی را با بهره گیری از دستگاه های مدرن به بهترین شکل فرآوری و تمیز نموده و پس از آماده سازی در رنگ‌بندی متنوع راهی بازار فروش می نمایند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید