ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت مناسب چرم گاوی نایا

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره انواع چرم باکیفیتبازار فروش چرم گاوی نایا
چرم گاوی نایا

چرم گاوی نایا یکی از انواع چرم گاوی موجود در بازار است که به واسطه دارا بودن کیفیت بسیار بالا در بازار شناخته شده است و برای موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مسائلی که باعث پرفروش شدن این محصول شده است قیمت مناسب چرم گاوی نایا در مقابل کیفیت بالای این محصول است، به صورتی که می توان گفت قیمت انواع مختلف این محصولات کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد و در رنگ های مختلف در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

قیمت مناسب چرم گاوی نایا

اطلاعاتی درباره انواع چرم باکیفیت

اطلاعاتی درباره انواع چرم گاوی امروزه استفاده از چرم گاوی باکیفیت در سراسر نقاط ایران فروش بسیار زیادی پیدا کرده است و کیفیت چرم گاوی ایرانی به گونه ای است که این محصول نه تنها در داخل ایران بلکه در کشورهای خارجی نیز خریداران مخصوص به خود را دارد. اگر بخواهیم به صورت کلی به اطلاعاتی درباره چرم‌گاوی نایا پردازی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • موارد استفاده: یکی از مهمترین مواردی که در مورد چرم گاوی نایا وجود دارد را می توان موارد استفاده از این چربی عنوان کرد که برای دوخت کیف کفش و کیف پول مورد استفاده قرار می گیرد البته در بعضی از موارد چرم هایی که از قسمت زیر شکم گاو تولید شده اند و دارای حالت نرمتر هستند برای دوخت انواع لباسهای چرمی نیز استفاده می شوند.
  • قیمت: این چربی یکی از انواع چرم گاوی ارزان قیمت است که به دلیل دارا بودن قیمت نسبتا مناسب در بازار شناخته شده است و صادرات آن نیز به سایر کشورها به صورت عمده انجام می شود.
  • رنگ: انواع چرم گاوی دارای رنگهای مختلف و متفاوتی هستند که تمامی طیف های رنگی را شامل می شود اما به صورت کلی اگر بخواهیم به برخی از پرفروش ترین رنگ های آن بپردازیم می توان به رنگ‌های مشکی، قهوه ای و عسلی اشاره نمود.

بازار فروش چرم گاوی نایا

بازار فروش چرم گاوی نایا امروزه بازار فروش چرم گاوی نایا در نقاط مختلف از ایران رونق و رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و بسیاری از کارگاه های تولیدی به دلیل قیمت مناسب این چرم رو به خرید و استفاده از آن در تولید کیف و کفش و سایر وسایل آورده اند و این محصول را به صورت عمده خریداری نموده و استفاده می کنند.

برای خرید این محصول بهتر است از خرید محصول از بازار مستقیم استقبال کنید و محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم و صعود کنندگان اصلی خریداری کنید و از خرید از واسطه ها که باعث بالاتر رفتن قیمت محصول خواهند شد تا حدود زیادی خودداری کنید زیرا واسطه ها محصول را با کیفیت پایین تر و قیمت بالاتر در اختیار شما قرار می دهند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید