ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت مناسب چرم گاوی کیفی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین مشخصات چرم گاوی صادراتیخرید ارزان چرم گاوی کیفی

چرم گاوی کیفی در دو نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارد که از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار می باشد به همین دلیل برای تهیه کردن انواع کیف از آن استفاده می کنند چرم گاوی ضخیم ترین نوع چرم می باشد و ماندگاری طولانی مدت ای هم دارد به همین دلیل نسبت به انواع چرم دیگر اهمیت بیشتری دارد.

قیمت مناسب برای چرم گاوی مخصوص دوخت کیف بر اساس ویژگی های چرم تعیین می شود بنابراین انواع چرم گاوی بر اساس درجه کیفیت و ضخامتی که دارند دارای قیمت مشخصی هم هستند.

قیمت مناسب چرم گاوی کیفی

مهمترین مشخصات چرم گاوی صادراتی

مهمترین مشخصات چرم گاوی صادراتی

  • چرم گاوی صادراتی دارای بیشترین ضخامت در بین انواع چرم می باشد به گونه ای که وقتی آن را مشاهده می‌کنیم بسیار کلفت و ضخیم به نظر می آید.
  • در عین داشتن استحکام بالا جنس آن نرم و انعطاف پذیر است و همین ویژگی موجب شده که شکل پذیری و حالت دادن به آن بسیار راحت باشد.
  • سطح بیرونی چرم‌ گاوی صاف و یکنواخت است و در انواع طرح دار آن با استفاده از دستگاههای مخصوص طرح های مختلفی روی آن هک شده است این در حالی است که سطح زیرین آن پرزدار می‌باشد.
  • دارای تنوع رنگی بالایی از برای مثال از رنگ‌های پر استفاده آن می‌توان به رنگ مشکی و قهوه ای اشاره کرد.
  • هرکدام از این چرم ها بر اساس ضخامتی که دارند دارای وزن مشخصی هستند اما قیمت آن ها بر اساس وزن محاسبه نمی‌شود.
  • سطح براق و درخشانی دارند و البته رنگ آنها به خاطر وجود مواد شیمیایی مخصوص است.

به غیر از این که از چرم گاوی برای تولید کیف استفاده می‌شود برای دوخت برخی از منسوجات چرمی دیگر مانند کفش و کمربند و همینطور پالتو به فراوانی استفاده می گردد در واقع چرم گاوی به دلیل این که نسبت به ضخامت و استحکام بیشتری دارد بیشتر برای تولید منسوجات چرمی به کار گرفته می شود.

خرید ارزان چرم گاوی کیفی

خرید ارزان چرم گاوی کیفی توزیع چرم گاوی مخصوص برای دوخت کیف به صورت عمده همیشه انجام می گیرد و با وجود اینکه تولید داخلی این نمونه از چرم در کارخانه های تولیدی مختلف زیاد است بنابراین عرضه کردن آن همیشه به میزان انبوه انجام می گیرد و همین عامل باعث شده است که در مراکز خرید به فراوانی وجود داشته باشد.

برای خرید ارزان چرم گاوی می توانند همیشه این مرکز را به عنوان یک مرکز خرید معتبر انتخاب کرد زیرا علاوه بر اینکه چرم گاوی را با قیمتی ارزان در اختیار عموم مشتریان به صورت عمده و جزیی قرار می دهد همواره برترین کیفیت های آن را هم از مراکز تولیدی معتبر تامین می کند لذا می‌توان خرید خود را با اطمینان خاطر انجام داد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید