ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت چرم طبیعی | کارخانه تولیدی آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

تغییرات نرخ چرم در چند سال اخیردریافت لیست قیمت چرم طبیعیخرید مستقیم از کارخانه تولیدی چرم؟قیمت چرم طبیعی صادراتی در ایرانخرید اینترنتی چرم طبیعی طرح دارفروش عمده چرم طبیعی در اینترنتبهترین قیمت چرم طبیعی بدون واسطهکارخانه های تولید چرم در کشور ایراندریافت قیمت چرم طبیعی و نحوه خرید آن
قیمت چرم طبیعی

امروزه قیمت چرم طبیعی به دلیل نوسانات زیاد دغدغه بسیاری از تولید کنندگان شده که انواع محصولات را تولید میکنند. یک تولیدکننده اگر با قیمت بالا چرم طبیعی را خریداری کند، دچار سودی نمی شود و در تولید خود سودی نمی کند و نمی تواند به تولید خود ادامه دهد و شاید کسب و کارش از بین برود. البته در بعضی موارد یک تولید کننده برای اینکه قصد دارد به صادرات محصولات بپردازد باید یک چرم گرانقیمت و لوکس تهیه کند که این مورد با بقیه مورد ها فرق میکند.

قیمت چرم طبیعی

تغییرات نرخ چرم در چند سال اخیر

به طور کلی چند سالی که گذشت، با نوسانات زیادی همراه بودیم و در بعضی از زمان ها قیمت چرم کاهش داشت و در مواقعی از سال قیمت، افزایش ناگهانی پیدا می‌کرد و مواد اولیه با کمبود روبرو شده بود و مشکلاتی رو به روی تولید کنندگان چرم طبیعی بود.

ولی در حال حاضر قیمت چرم طبیعی در سال ۱۴۰۰ دارای نوسان کمتری خواهد بود. این به خاطر وجود مواد اولیه تولید چرم طبیعی می باشد و کمبودی امسال وجود نخواهد داشت.

انواع تولید کنندگان کیف و کفش و کمربند و انواع محصولات چرمی امسال، آسان تر از سالهای قبل خواهند توانست فقط به تولید بپردازند و دیگر نگران تامین چرم طبیعی نباشند.

به طور کلی از صنعت چرم طبیعی باید حمایت‌های فراوانی شود و حمایت از صنعت چرم طبیعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

به دلیل اینکه در کشور ما مشتری ها به دنبال یک محصول ارزان قیمت هستند و به هیچ عنوان به کیفیت نگاه نمیکنند در یک زمانی چرم مصنوعی بازار را گرفته بود، ولی کم کم همه مشتری ها متوجه شدند که چرم‌ طبیعی عمر خاصی ندارد و سریع آسیب می‌بیند و مثل چرم طبیعی زیبا و با دوام نیست. برای همین بازار چرم طبیعی در حال افزایش یافتن می باشد.قیمت چرم طبیعی

دریافت لیست قیمت چرم طبیعی

اگر علاقه دارید که به صورت کلی چرم های خود را خریداری کنید و نیاز به چرم های مختلف طبیعی دارید، باید با شرکت‌ های بازرگانی کار کنید. برای اینکه آنها انواع چرم طبیعی را موجود دارند و تنوع محصولات آنها بسیار زیاد است و از نظر طیف رنگی هم تنوع بسیار زیادی دارند و شما می توانید حق انتخاب بیشتری در این مورد داشته باشید.

دیگر نیازی نیست برای هر نوع چرم به یک تولیدکننده یا یک عرضه کننده متفاوت مراجعه کنید. به خاطر اینکه در حال حاضر شرکت‌ های بازرگانی این مشکل را حل کرده‌اند و تمامی چرم های گاوی، بزی، شتری، گوسفندی، شترمرغ، ساق پای شترمرغ و… را در سبد محصولات خود دارند و حتی آن را تولید می کنند.

به خاطر همین اگر امسال نوسانات خوب بود که می توانید لیست قیمت چرم طبیعی را به صورت کامل از شرکت ما در اختیار داشته باشید. ولی اگر نوسانات به نحوی بود که ماهیانه یا هر دو ماه با تغییرات قیمت مواجه شدیم لیست‌ قیمت را باید به صورت آنلاین از مشاوره فروش یا به صورت تلفنی دریافت کنید.قیمت چرم طبیعی

خرید مستقیم از کارخانه تولیدی چرم؟

کارخانه تولیدی چرم طبیعی می‌کوشد تا هر روز بتواند قیمت های خود را در بازار کاهش دهد، تا بتواند یک رقابت سالم و خوب را در بازار ایجاد کند و هر روزه در حال بهتر کردن نیروهای خود و تولید چرم های مناسب در طرح های جدید می باشد.

کارخانه تولیدی چرم طبیعی چرم را در درجه کیفی مختلف طبقه بندی می کند و آن را به مشتریان عرضه می کند تا مشتری بتواند در بین چرم با کیفیت و ضعیف حق انتخاب داشته باشد. درجه بندی و طبقه بندی چرم طبیعی در محل کارخانه و در انبار آن یا در انبار شرکت های بازرگانی که به صورت مستقیم با آنها همکاری میکنند و تیم فروش کارخانه های چرم سازی هستند صورت میگیرد.

درجه بندی چرم طبیعی باعث میشود تا قیمت چرم طبیعی مشخص شود و شما متوجه شوید که چرمی که در درجه کیفی یک قرار دارد، قیمت بالایی هم خواهد داشت.

ما در بالا اشاره کردیم که شرکت های بازرگانی به عنوان تیم فروش کارخانه های چرم سازی در داخل کشور ایران هستند. به طور کلی کار یک شرکت بازرگانی انجام فروش کارخانه هایی است که هم حوزه با حوزه کاری آنها هستند. برای همین قیمت چرم طبیعی را به قیمت کارخانه به مشتریان خود میتوانند عرضه کنند.قیمت چرم طبیعی

قیمت چرم طبیعی صادراتی در ایران

در چرم طبیعی صادراتی ما با دو نوع مشتری همکاری داریم:

  1. اولین دسته از مشتریان افرادی هستند که ایرانی بوده و در داخل کشور محصولات مختلفی را به جهت صادرات به کشورهای مختلف آسیا و اروپا تولید میکنند. این دسته از افراد چرم خام طبیعی را خریداری می‌کنند و در بهترین کیفیت چرم ها را میخواهند. قیمت چرم طبیعی برای آنها اهمیتی ندارد و کیفیت برای آنها جزو اولین اهمیت میباشد.
  2. دسته دوم از مشتریان، که ما با آنها سر و کار داریم مشتریان خارجی هستند، که ما به واسطه همکاری مستقیم و همان تیم فروش بودن کارخانه های چرم سازی و ورود خود به حوزه تولید، با این مشتری ها در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم رونقی در تولید کشور و رونقی در صادرات چرم خام ایجاد کنیم.

لازم است بدانید که در دسته دوم هم قیمت چرم طبیعی برای ۸۰ درصد افرادی که به ما مراجعه کردند اهمیت خاصی نداشته و بیشتر افراد به کیفیت چرم نظر دارند.

پیشنهاد ما به تولید کنندگان چرم طبیعی خام این می باشد که فقط کیفیت خود را جهت صادرات باید افزایش دهند.قیمت چرم طبیعی

خرید اینترنتی چرم طبیعی طرح دار

انواع چرم طبیعی به خصوص چرم گاوی در چاپ طرح دار تولید می شوند. در بین چرم های طبیعی، چرم گاوی طرح دار بهترین مدل برای استفاده در محصولات مختلف است.

البته باید بدانید که چرم گاوی چاپی، همان چرم گاوی طرح دار می باشد که در کارخانه های چرمسازی هر روزه افرادی وجود دارند که طرح هایی را به بررسی می‌کنند تا بتوانند این طرح ها را در بازار عرضه کنند.

قیمت چرم طبیعی طرح دار به طرح آن برمی گردد. چرا که طرح‌های زیادی وجود دارد و بعضی از این طرح ها، طرح های بسیار خاصی می باشند که کمتر تولید کننده‌ای به تولید این طرح یا چاپ آن می پردازد. پس باید بدانید که طرحی که خاص تر و لوکس تر باشد، مطمئنا قیمت بالاتری هم نسبت به دیگر طرح ها خواهد داشت.

امروزه در خرید اینترنتی چرم طبیعی می توانید انواع طرح چاپ را سفارش دهید. به عنوان مثال چرم گاوی طرح دار در همه طرح‌ها قابل تولید می باشد و ما می توانیم آن را به شما عرضه کنیم.

در بین چرم های طرح دار چرم بزی طرح دار هم وجود دارد که بیشترین طرحی که از این مدل تولید می‌شود، طرح فلوتر است.

برای استعلام قیمت چرم طبیعی گاوی و یا بزی طرح دار با ما در ارتباط باشید. در ایران مراکزی وجود دارد که معتبر و دارای سابقه هستند و چندین سال است که در حوزه چرم طبیعی مشغول به فعالیت هستند.قیمت چرم طبیعی

فروش عمده چرم طبیعی در اینترنت

مراکز عرضه مستقیم چرم طبیعی در کشور ایران، یکی از مهمترین مراکزی هستند که شما باید برای اینکه بتوانید یک چرم اصل و طبیعی و کاملاً با کیفیت خریداری کنید به آنها مراجعه کنید.

بعضی از این عرضه کننده ها و یا فروشگاه ها وارد اینترنت هم شده اند. ولی می بینید که به صورت فروشگاه اینترنتی در حال کار هستند و به صورت جزئی آنها را به فروش می رسانند.

ولی کسب و کارهایی در اینترنت وجود دارند که در حال حاضر در حال پیشرفت و ترقی هستند که به آنها کسب و کارهای B2B  گفته می شود.

معنای این کسب و کارها این است که معامله به صورت شرایط برد برد و معامله یک بیزینس با یک بیزینس دیگر است. به معنای این نیست که یک فروشگاه با یک بیزینس معامله کند، بلکه معامله به معنای این است که یک شرکت تولید کننده چرم با یک بیزینس یا یک تولیدکننده محصولات چرمی معامله کند.

قیمت چرم طبیعی در این مراکز بسیار مناسب می باشد برای اینکه آنها به فروش عمده چرم طبیعی مشغول هستند و به طور کلی تیم فروش کارخانه های چرم سازی داخل کشور ایران را برعهده دارند و برای بازارهای بین المللی چرم ایران هم برنامه ریزی می کنند.

پس بدانید که اگر به اینترنت رجوع کردید و به صورت عمده خواستید چرم خود را خریداری کنید، باید به مراکز مراجعه کنید که خودشان یک بیزینس هستند و یک شرکت بازرگانی هستند که می توانند به شما انواع چرم طبیعی با کیفیت و درجه یک صادراتی را عرضه کنند.

لازم به ذکر است که قبل از این که در اینترنت هم حضور پیدا کنند، دارای سابقه کاری در زمینه چرم بوده‌اند و پخش چرم را در سراسر کشور بر عهده داشته‌اند.قیمت چرم طبیعی

بهترین قیمت چرم طبیعی بدون واسطه

کشور ما ایران به دلیل شرایط مناسبی که در تولید و پرورش حیوانات به خصوص گاو و گوسفند و بز را دارد، یک تامین کننده بسیار قوی برای تولید چرم است.

به همین دلیل تولید چرم در کشور ایران بسیار زیاد انجام می‌شود و انواع چرم طبیعی در کشور ما ایران وجود دارد.

در میان این همه چرمی که به صورت طبیعی تولید میشود، یک نوع آن بیشتر این بازار را به دست گرفته است و بیشترین تولید را دارد. این چرم در طرح و رنگ مختلف قابل تولید می باشد و به بازار هم عرضه می‌شود و فروش آن بسیار بالاست.

چرمی که در بالا از آن یاد شد، چرم‌ گاوی طبیعی است و شما میتوانید با خرید چرم گاوی طبیعی بهترین محصولات را از جمله کیف، کفش، کیف پول، جاکارتی و محصولات مختلف دیگر را تولید کنید.

مطمئنا تا به حال در زندگیتان از محصولاتی استفاده کرده اید که با چرم طبیعی تولید شده اند. شاهد هستید، محصولی که با چرم طبیعی تولید شده به هیچ عنوان با محصولی که با چرم مصنوعی تولید شده است قابل رقابت نیست. عمری که چرم طبیعی دارد بسیار بالاست و می توان سالیان سال از محصولات آن استفاده کرد.

زمانی که قصد خرید چرم طبیعی را گرفتید مطمئناً بهترین قیمت چرم طبیعی را خواهان هستید. مخصوصاً تولید کننده هایی که به صورت عمده محصولات تولید میکنند، در نظر دارند تا بتوانند با بهترین قیمت چرم را خریداری کنند. شما میتوانید با یک تماس با ما به بهترین قیمت چرم طبیعی در بازار ایران دست پیدا کنید و در هر رنج قیمتی که مد نظر دارید، ما می توانیم آنها را به شما ارائه کنیم.قیمت چرم طبیعی

کارخانه های تولید چرم در کشور ایران

تولید چرم طبیعی یک پروسه سخت و طاقت فرسا است و افرادی که به تولید چرم طبیعی میپردازند، زحمت فراوانی را می کشند و چرم های بسیار زیبایی را شاهد هستید که به بازار عرضه می کنند.

این کارخانه های تولیدی، در بخش‌های مختلفی از کشور ایران در حال تولید و عرضه چرم طبیعی هستند.  ولی باید بدانید که اگر میخواهید به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید، کارخانه خودش فروش را به دست ندارد.

اگر یک کارخانه خواسته باشد که دغدغه فروش را برعهده بگیرد، مطمئناً از تولید باز خواهد ماند و رقبا جای آن تولید کننده را خواهند گرفت.

امروز به دلیل قدرت بسیار بالای فروش شرکت های بازرگانی این اتفاق افتاده که کارخانه های چرم سازی با شرکت های بازرگانی قراردادهایی را می‌بندند و مجوز اصلی فروش را به آنها می‌دهند تا آنها بتوانند به صورت بدون واسطه و به قیمت کارخانه انواع چرم طبیعی را به مشتریان داخلی و خارجی عرضه کنند.

پس اگر شما قصد دارید تا از کارخانه های تولیدی چرم طبیعی قیمت چرم طبیعی را بگیرید و خرید را انجام دهید، مطمئناً بهترین راهکار و بهترین مسیر برای شما تماس با شرکت های بازرگانی که در داخل کشور مشغول به پخش چرم طبیعی هستند است. ما هم یکی از این شرکت ها هستیم که می توانیم بسیار خوب به شما مشاوره رایگان بدهیم و در خرید شما را یاری کنیم.قیمت چرم طبیعی

دریافت قیمت چرم طبیعی و نحوه خرید آن

در قسمت آخر میخواهیم برای شما این مسئله را روشن کنیم که چگونه می توانید از ما قیمت چرم طبیعی را دریافت کنید و نحوه خرید شما به چه شکل میباشد.

باید بدانید که ما مهندسانی داریم که همیشه در حال تحقیق هستند تا بتوانند تولید چرم طبیعی را به نحوی کنند که دارای بصرفه ترین قیمت باشد.

مطمئناً این اتفاق می افتد و ما هر روز در حال پیشرفت در این موضوع هستیم و قیمت چرم طبیعی شرکت ما بسیار رقابتی و مناسب می باشد.

دریافت قیمت چرم طبیعی را شما می توانید از مشاوره فروش انجام دهید. با یک تماس تلفنی یا با یک ارتباط در واتساپ یا تلگرام میتوانید قیمت انواع چرم را بررسی کنید و خرید خود را انجام دهید.

لازم به ذکر است که در خرید بالای ۱۰۰۰ و یا ۲۰۰۰ فوت قیمت ها در خرید عمده ۲۰۰۰ الی ۳۰۰۰ تومان تخفیف اعمال می شود.

نحوه خرید شما هم بسیار آسان و راحت می باشد و شما می توانید با یک تماس و دریافت قیمت چرم طبیعی و دریافت مشاوره رایگان از شرکت ما، خرید خود را به بهترین نحو ممکن که در حال حاضر شرکت ما ارائه می دهد انجام دهید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید