ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت چرم مبلی گاوی | فروش عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاثیر خرید عمده بر قیمت رویه مبلیفروش چرم مبلی گاوی به قیمت عمده
قیمت چرم مبلی گاوی

قیمت چرم مبلی گاوی برحسب درجه کیفی و ضخامت آن متفاوت می باشد. چرم گاوی از طرفداران و مشتریان زیادی برخوردار است زیرا تولید کنندگان کالاهای چرمی می توانند با استفاده از این نوع چرم، انواع مختلف محصولات را تولید و به بازار عرضه کنند. به همین دلیل، این نوع چرم کاربردهای زیادی دارد و همچنین از میزان سفارش بالایی برخوردار است.

 

این محصول حتی به خارج از کشور نیز صادر می شود و افراد زیادی رغبت به خرید این کالا دارند. چرم های طبیعی انواع مختلفی دارند که در بین آنها چرم گاوی بیشترین کاربرد را در تولید مبل و صندلی دارد.

چرم گاوی نیز دارای انواع گوناگونی می باشد که هر کدام از آنها برای تولید محصول خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین زمانی که قصد خرید این کالا را دارید، ابتدا باید بدانید که آن را برای تولید چه محصولی می خواهید.

قیمت چرم مبلی گاوی

تاثیر خرید عمده بر قیمت رویه مبلی

اگر چرم مبلی گاوی را به صورت عمده خریداری کنید، می توانید رنگ، طرح، ضخامت و اندازه چرم دلخواهتان را سفارش دهید. با این روش، نه تنها می توانید محصول مورد نظر خود را با درجه کیفی بالا در اختیار داشته باشید بلکه می توانید آن را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید.

ضخامت چرم های مبلی گاوی از ۱٫۲ تا ۲٫۵ میلی متر می باشد. این نوع چرم از انعطاف و کشش مناسبی برخوردار است و برای رویه انواع مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت چرم مبلی گاوی

فروش چرم مبلی گاوی به قیمت عمده

کارگاه ها و کارخانه هایی که چرم گاوی تولید می کنند، محصولات خود را معمولا به صورت متری به فروش می رسانند. قیمت چرم مبلی گاوی برحسب کیفیت و مقاومت آن تعیین می شود. هر چه استحکام این نوع چرم در برابر کشیدگی بیشتر باشد و درجه کیفی آن نیز بالاتر باشد، قیمت این محصول نیز بیشتر است. اگر می خواهید سریع تر از قیمت این محصول مطلع شوید، می توانید به سایت هایی که مجاز و معتبر هستند مراجعه کنید و به صورت آنلاین اطلاعات لازم درباره کالای مورد نظر خود را به دست آورید. خرید خود را بدون واسطه انجام دهید و بهترین کیفیت این چرم را تهیه کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید