ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت چرم گاوی آنتیک هورس

آنچه در این مقاله می خوانید...

تشخیص مرغوبیت چرم گاوی هورسخرید چرم هورس گاو عمده و ارزان
چرم گاوی آنتیک هورس

چرم گاوی ۶۵ درصد مصرف چرم در جهان را به خود اختصاص داده است به همین دلیل می توان آن را جز محبوب ترین چرم ها دانست. چرم گاوی دارای مقاومت و ضخامت بالایی است به همین دلیل می توان انواع محصولات را از آن تولید کرد. یکی از زیباترین و ظریف ترین نوع چرم گاوی موجود در بازار چرم گاوی آنتیک هورس است. این نوع از چرم از نظر ظاهری به چرم اسب بسیار شبیه است به همین دلیل هورس نامیده می شود. از طرفی سایه روشن موجود بر روی این چرم موجب شده است که از نظر ظاهری حالت آنتیک و قدیمی پیدا کند.

سطح ظاهری  چرم گاوی هورس مات، مخملی و پرزدار است. در واقع برای خارج کردن پوست گاو از حالت صاف به حالت مخملی از واکس های مخصوصی استفاده می شود. متمایز بودن ظاهر چرم گاوی آنتیک هورس موجب محبوبیت بیش از اندازه این چرم شده است.

چرم گاوی آنتیک هورس

تشخیص مرغوبیت چرم گاوی هورس

چرم گاوی آنتیک هورس

اگرچه تشخیص کیفیت چرم طبیعی کاری مشکل و تخصصی است اما خریداران با بررسی ظاهر چرم می توانند کیفیت نسبی آن را تعیین کنند. اگر چرم گاوی هورس هیچ گونه زدگی و یا سوراخی نداشته باشد می توان آن را با کیفیت تلقی کرد. لازم است جهت بررسی دقیق تر پشت چرم و نحوه دباغی آن نیز بررسی شود.

خرید چرم هورس گاو عمده و ارزان

چرم گاوی آنتیک هورس

محبوبیت چرم گاوی آنتیک هورس موجب شده است که بسیاری از فروشندگان چرم تقلبی را به جای چرم طبیعی و حقیقی عرضه کنند به همین دلیل خرید چرم گاوی هورس باید از یک مرجع معتبر و صاحب نام صورت گیرد. از طرف دیگر با توجه به قیمت بالای چرم، خرید از مراکز عمده فروشی بسیار به صرفه است و می تواند کاهش قیمت تمام شده محصول و افزایش سود را به همراه داشته باشد. شرکت بازرگانی چرم آرسس ارائه دهنده چرم گاوی هورس به صورت عمده است که در جهت رفاه حال مشتریان خود امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم کرده است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید