ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت چرم گاوی اشبالت | خرید عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت این چرم کاهش پیدا خواهد کرد ؟قیمت چرم گاوی اشبالت در خرید عمده
قیمت چرم گاوی اشبالت

قیمت چرم گاوی اشبالت امسال تغییرات کمی داشته. چند درصدی هم بالاتر از پارسال ارائه می‌شود. نرخ چرم گاوی اشبالت سوپر بالای ۳۰ درصد افزایش داشته و نرخ چرم گاوی اشبالت طبیعی عادی کمتر از ۳۰ درصد افزایش داشته و نرخ چرم گاوی اشبالت آستری هم مثل سوپر، افزایش چند درصدی بیشتر از پارسال داشته. البته قیمت ها همیشه در حال نوسان، کاهش یا افزایش هستند. شما باید برای دریافت قیمت با مشاور فروش مجموعه ارتباط بگیرید.قیمت چرم گاوی اشبالت

قیمت این چرم کاهش پیدا خواهد کرد ؟

همیشه صحبت در میان تولیدکنندگان زیاد است که آیا قیمت چرم گاوی اشبالت کاهش پیدا میکند یا افزایش؟

قیمت این چرم در سال‌های پیش نوسانات بسیار زیادی داشته و در بعضی از فواصل زمانی افزایش بالا و در بعضی از فواصل زمان، کاهش چند درصدی را داشته. بنابراین افرادی که قصد خرید عمده محصولات دارند منتظر هستند تا ببینند قیمت چگونه می شود.

ولی به نظر ما این کار اشتباهی است و هر چقدر فرصت را از دست بدهید شاید بعداً با قیمت بالاتر این محصول را تهیه کنید.

نرخ و بهای چرم اشبالت بستگی به عوامل زیادی دارد و هر تولیدکننده‌ای کیفیت خاص خودش را عرضه می کند اگر قصد خرید چرم گاوی اشبالت باکیفیت و چرم گاوی اشبالت آستری را دارید حتماً با بازرگانی ما در تماس باشید تا بهترین قیمت را به شما عرضه کنیم.

قیمت چرم گاوی اشبالت

قیمت چرم گاوی اشبالت در خرید عمده

چرم گاوی اشبالت زمانی که به صورت عمده خریداری شود، مطمئناً شرکتی که از آن خرید داشتید چند درصدی تخفیف برای شما اعمال می کند. افرادی هستند که درخواست فاکتور رسمی میدهند. باید بدانید ما فاکتور رسمی هم می زنیم ولی این برای شما ضرر بزرگی است. چون زمانی که فاکتور به صورت رسمی ثبت شود، ۹% مالیات بر ارزش افزوده به قیمت چرم گاوی اشبالت افزوده خواهد شد، و این قیمت واقعاً قیمت گزافی می شود. البته بعضی از افراد مشکلی با این بحث ندارند و ما هم برای آنها فاکتور را به صورت رسمی میزنیم، و ۹ درصد مالیات را پرداخت می کنند.

حال به هر روشی که خواسته باشید ما این چرم را به صورت عمده برای شما عرضه می کنیم شما تنها کاری که می کنید تماس با ماست و ثبت سفارش، بعد از آن هر کاری که نیاز از از بسته بندی گرفته تا ارسال را خودمان انجام میدهیم.

حتماً برای خرید عمده و ارزان این چرم با ما در تماس باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید