ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت چرم گاوی اشبالت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم اشبالت گاوی چیست؟خرید بهترین چرم گاوی با قیمت ارزان
چرم اشبالت گاوی

با استفاده از چرم می توان محصولاتی همچون کیف، کفش، پالتو، کمربند و … تولید کرد. محصولات چرمی از طول عمر بالایی برخوردار هستند به همین دلیل خرید آنها در طولانی مدت یک خرید اقتصادی به حساب می آید. از بین چرم های موجود در بازار چرم گاوی به علت ساختار متراکمی که دارد مقاومت و دوام بیشتری از خود نشان می دهد. یکی از مدل چرم های پرطرفدار گاوی موجود در بازار، چرم اشبالت گاوی است.چرم اشبالت گاوی

چرم اشبالت گاوی چیست؟

چرم اشبالت گاوی

چرم گاو  به خودی خود سطح براق و صافی دارد اما برای تولید چرم اشبالت گاوی، سطح براق جدا شده و قسمت پرزدار آن بر روی لایه رویی قرار گرفته است. به بیانی دیگر سطح زیر پوست را اشبالت می گویند. چرم اشبالت از نظر ضخامتی متنوع است به همین دلیل می توان از آن برای تولید محصولات مختلف استفاده کرد به طور مثال از ضخامت کم آن برای تولید آستر و از ضخامت بالاتر آن برای تولید کیف و کفش استفاده می شود. در نهایت باید گفت که چرم اشبالت گاوی برای افرادی که به دنبال چرم مخملی هستند بهترین انتخاب به حساب می آید.

خرید بهترین چرم گاوی با قیمت ارزان

چرم اشبالت گاوی

تنوع طرح و رنگ چرم گاوی بسیار بالا است اما این امر زمانی جذابیت دارد که محصول از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. خرید چرم باکیفیت اولین دغدغه هر خریدار و یا تولید کننده ای است به همین دلیل بسیاری به دنبال یک مرکز فروش معتبر هستند. چرم آرسس یکی از معتبرترین مراکز فروش چرم گاوی است که انواع طرح و رنگ چرم گاوی از جمله چرم اشبالت گاوی را به بازار عرضه می کند. فروش این شرکت بازرگانی به صورت اینترنتی است پس فارغ از مسافت می توان یک خرید با کیفیت را تجربه کرد. از طرفی فروش عمده چرم آرسس سبب حذف واسطه ها و ارزان شدن چرم گاوی این شرکت شده است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید