ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت چرم گاوی | اطلاع از قیمت روز آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر بر کیفیت پوست گاوواحد خرید و فروش چرم گاوی چیست؟عوامل موثر بر قیمت چرم گاویبزرگترین مرکز عرضه مستقیم چرم گاوی
قیمت چرم گاوی

چرم یکی از فراورده های پر طرفدار است که برای تهیه لباس، کفش، کیف و … مورد استفاده قرار می گیرد. در بین چرم های موجود در بازار، چرم گاوی به علت مقاومت و دوام بالا بیشتر از سایر چرم ها مورد توجه قرار گرفته است. قیمت چرم گاوی متاثر از عوامل بسیار زیادی است پس نمی توان قیمت ثابتی برای آن متصور شد. به طور کلی در وهله اول قیمت چرم گاوی را کیفیت پوست گاو مشخص می کند. در زیر به عوامل موثر بر کیفیت پوست گاو اشاره می شود.

قیمت چرم گاوی

عوامل موثر بر کیفیت پوست گاو

قیمت چرم گاوی

  1. اقلیم و شرایط آب و هوایی که گاو در آن رشد کرده است یکی از مهمترین عامل های تعیین کننده کیفیت پوست و در نتیجه کیفیت چرم است.
  2. ممکن است پوست گاو قبل از کشتار و یا در حین آن آسیب ببیند. این آسیب دیدگی کیفیت پوست را کاهش می دهد.
  3. بیماری های پوستی که گاو قبل از کشتار تجربه می کند نیز می تواند بر قیمت چرم گاوی اثر بگذارد.
  4. نوع کشتار یکی دیگر از عوامل موثر بر کیفیت پوست گاو است. پوست حاصل از کشتار صنعتی سالم تر از کشتار سنتی است.
  5. سیستم پرورش دام و نوع تغذیه نیز بر کیفیت پوست گاو موثر است.

عوامل ذکر شده بخشی از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت پوست گاو است. بدون شک هر چه کیفیت پوست گاو به عنوان ماده اولیه بیشتر باشد کیفیت چرم گاوی نیز بیشتر خواهد بود.

 

واحد خرید و فروش چرم گاوی چیست؟

قیمت چرم گاوی

قیمت چرم گاوی بر اساس فوت تعیین می شود. فوت در واقع مربعی به ضلع ۳۰ سانتی متر است به همین دلیل در حین مطرح کردن قیمت چرم گاوی از واحد فوت مربع استفاده می شود. معادل فارسی که برای واحد فوت وجود دارد، پا است پس می توان واحد پا را نیز برای خرید و فروش چرم گاوی به کار برد. اصولا بعد از تکمیل فرایند دباغی مساحت چرم پشت آن ثبت می شود تا خرید و فروش آن راحت تر شود.

 

عوامل موثر بر قیمت چرم گاوی

قیمت چرم گاوی

  1. کیفیت چرم گاوی: پوست گاو دارای ضخامت زیادی است به همین دلیل از بخش ضخامت، چرم تقسیم می شود. هر چه لایه جدا شده به پوست خارجی نزدیک تر باشد، کیفیت آن نیز بیشتر خواهد بود. فرایند دباغی نیز می تواند بر روی کیفیت چرم اثر بگذارد. به طور کلی قیمت چرم گاوی با کیفیت، زیبا و مشتری پسند بیشتر است.
  2. سن گاو: ضخامت پوست گاو جوان کمتر از پوست گاو مسن است. بنابراین سن گاو کشتار شده بر روی کیفیت و قیمت اثر می گذارد. چرم نازک و ظریف طرفدارهای بیشتری نسبت به چرم ضخیم دارد.
  3. قیمت دلار و نوسانات بازار: قیمت چرم گاوی نیز مانند سایر محصولات موجود در بازار تحت تاثیر نوسانات دلار و بازار قرار می گیرد. قیمت چرم گاوی در بازار ثابت و بدون فراز و نشیب ارزانتر از بازار آشفته است. در نتیجه لازم است قیمت چرم گاوی به صورت روزانه چک شود.
  4. طرح چرم گاو: چرم گاوی دارای تنوع بسیار بالایی است و به انواع مختلفی تقسیم می شود. شکل ظاهری و نقش و نگار طبیعی موجود بر روی چرم گاو می تواند قیمت چرم گاوی را تحت تاثیر قرار دهد به همین دلیل چرم گاوی نبوک که به سطح پوست نزدیک تر و از زیبایی های بیشتری برخوردار است قیمتش از سایر چرم های گاوی بیشتر است.
  5. شیوه خرید: در معاملات تجاری هر چه تعداد واسطه ها افزایش یابد، قیمت نهایی محصول نیز بیشتر می شود پس یکی از راه های خرید ارزان، حذف واسطه ها است. خرید چرم گاوی نیز از این امر مستثنی نیست.
اگر چرم گاوی به طور مستقیم از عرضه کنندگان بدون واسطه خریداری شود قیمت آن به علت حذف واسطه ها ارزانتر تمام می شود. این نوع خرید برای تولید کنندگانی که احتیاج به خرید عمده در مقادیر زیاد دارند بسیار مقرون به صرفه است.

 

بزرگترین مرکز عرضه مستقیم چرم گاوی

قیمت چرم گاوی

امروزه در بازار شاهد عرضه انواع چرم های مصنوعی هستیم، اما این چرم ها به علت کیفیت پایینی که دارند نتوانستند جایگزین مناسبی برای چرم های طبیعی شوند.

با توجه به مقاومت و دوام بالای چرم گاوی، خرید این نوع چرم و استفاده از آن علاوه بر تضمین کیفیت، بسیار مقرون به صرفه است. با توجه به متغیر بودن قیمت چرم گاوی خرید بدون واسطه و مستقیم آن می تواند به کاهش بهای تمام شده کمک کند. هر چه قیمت ماده اولیه کمتر باشد قیمت تمام شده محصول نیز کاهش می یابد در نتیجه بازار فروش رونق بیشتری پیدا می کند.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید