ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت چرم گاوی تبریز | خرید عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

درجه کیفی محصول چه تاثیری روی قیمت چرم می گذارد؟تعیین قیمت چرم گاوی تبریز و خرید عمده آن
قیمت چرم گاوی تبریز

قیمت چرم گاوی تبریز بستگی به کیفیت محصول دارد. شما میتوانید خرید عمده چرم گاوی تبریز را از از شرکت ما انجام دهید. تبریز یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان چرم سنگین در ایران می باشد. تبریز فعالیت خود را در زمینه چرم سازی از سال ۱۳۰۸ شمسی به طور حرفه ای در کارخانه ها آغاز کرد. قیمت چرم گاوی تبریز

درجه کیفی محصول چه تاثیری روی قیمت چرم می گذارد؟

چرم گاوی یکی از پرکاربرد ترین چرم های طبیعی می باشد که در دنیا طرفداران زیادی دارد. زیرا این نوع چرم از دوام و مقاومت زیادی برخوردار است و قیمت آن نیز بسیار مناسب می باشد. چرم ها در بازار از قیمت های مختلفی برخوردار هستند و همچنین در رنگ های مختلفی به بازار عرضه می شوند. چرم ها به دلیل ویژگی های خاصی که دارند، در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

چرم گاوی در کارخانه های تولید کیف، کفش، مبلمان، تزیینات داخلی و… کاربرد دارد. با وجود اینکه رنگ های مختلفی از چرم های طبیعی در بازار موجود می باشد اما در بعضی از مواقع، تولید کنندگان برای یافتن رنگی خاص دچار مشکل می شوند. در این مواقع، باید چرم مورد نظر خود را سفارش دهید تا بتوانید آن را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

قیمت چرم گاوی تبریز برحسب درجه کیفی اجناس متفاوت می باشد که البته اگر این محصول را به صورت مستقیم و عمده خریداری کنید، می توانید با قیمت بسیار مناسب و قابل توجهی این محصول را در اختیار داشته باشید.

قیمت چرم گاوی تبریز

تعیین قیمت چرم گاوی تبریز و خرید عمده آن

چرم گاوی تبریز جزئی از مشهورترین چرم های ایرانی می باشد که نام آن در بازارهای جهانی شناخته شده است. این نوع چرم با بالاترین درجه کیفی و همچنین مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرد. چرم گاوی تبریز با روش های اصولی و با کمک افراد حرفه ای و با تجربه در تبریز دباغی می شود و به عنوان یکی از چرم های با کیفیت و درجه یک در بازار کشورهای دیگر ارائه می شود. این محصول در تولید کیف و کفش بسیار کاربرد دارد. شما همچنین می توانید این محصول را به صورت خام نیز خریداری کنید. قیمت چرم گاوی تبریز برحسب اندازه و درجه کیفی آن متفاوت می باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید