ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت چرم گاوی عمده | خرید آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید عمده چرم طبیعی در ایرانقیمت چرم گاوی عمده بدون واسطه
قیمت چرم گاوی عمده

قیمت چرم گاوی عمده هر شرکتی با هم تفاوت های بسیار زیادی دارد. معمولاً تفاوت قیمت این چرم ها را نسبت به خود آن کارخانه تولیدی و عرضه کننده باید سنجید. کارخانه ایران در نظر بگیرید که حدود ۱۰۰ نیرو دارد و بالغ بر ۶۰ میلیارد دستگاه تولیدی در آن کارخانه وجود دارد و همه دستگاه ها به روز و درجه یک هستند و چرمی که تولید می شود بسیار عالی و با کیفیت و صادراتی است. با این مثالی که برای شما زدیم متوجه می‌شوید که هزینه‌های آن کارخانه تولیدی بسیار زیاد است پس قیمت هر چرم که این کارخانه تولید می کند و به بازار عرضه می کند مطمئناً قیمت ارزانی نخواهد بود و قیمت بالایی خواهد داشت.قیمت چرم گاوی عمده

خرید عمده چرم طبیعی در ایران

در خرید چرم گاوی به صورت عمده همه جوانب را باید در نظر بگیرید به عنوان مثال باید از هر عرضه کننده ای که به صورت عمده در حال کار است، قیمت بگیرید ولی منظور ما این نیست که اگر از هر عرضه کننده ای در بازار قیمت گرفتید و قیمت آن ارزانتر از دیگر چرمها بود آن چرم را خریداری کنید.  چرا که قیمت در کیفیت چرم تاثیر آنچنانی نمیگذارد. شاید بعضی از کارخانه های تولیدی چرم طبیعی گاوی چرم خود را برای فروش بیشتر با قیمت های بسیار پایین تر به بازار عرضه کنند.

نکته مهمی که در این بخش می خواهیم به شما یادآور شویم این است که آیا تا به حال با خود فکر کرده اید و به این مسئله اندیشیده اید که آیا کارخانه ها خودشان عرضه کننده مستقیم هستند یا با شرکت و عرضه کننده دیگری قرارداد می بندند؟ و کلاً پخش آنها در کشور ایران چگونه انجام می شود؟ و توسط چه شرکتی این پخش انجام می گیرد؟

مطمئن تا به حال دغدغه فکری شما این مسئله نبوده ولی الان ما به شما اعلام می‌کنیم که شما باید از یک عرضه کننده مستقیم از درب کارخانه که با شرکت های تولیدی چرم گاوی در حال کار است، قیمت چرم گاوی عمده را دریافت کنید و از آنها خرید را انجام دهید. چراکه مطمئناً اگر بررسی کنید خواهید دید، آنها به قیمت تولید تمامی چرمهای موجود در انبار خود و یا در انبار و نمایندگی های دیگرشان را به فروش می رسانند. و این برای یک تولید کننده که می‌خواهد عمده چرم گاوی را خریداری کند مسئله بسیار با ارزشی است.قیمت چرم گاوی عمده

قیمت چرم گاوی عمده بدون واسطه

حال اینجا می خواهیم توضیحاتی را برای شما بیان کنیم که بتوانیم بهتر به سوالات شما پاسخ داده باشیم.

قیمت چرم گاوی هم بر اساس کیفیتی که شما می‌خواهید قیمت گذاری می شود. در این بخش از مقاله می خواهیم یک مثال واقعی را برای شما بزنیم تا متوجه رویه کاری شرکت بازرگانی ما بشوید و بتوانید در تماسی که با می‌گیرید بهتر به ما اطلاعات را بدهید.

فرض کنید که شما اطلاعات تا نسبت به پروسه تولید چرم گاوی کاملا ضعیف میباشد. چرمی را مخواهید که در کیفیت متوسطی باشد و دور ریز آن کم باشد و اینکه قیمت آن هم نسبت به کیفیت رو به ارزان و قیمت مناسبی باشد. اینجا ما به شما قطع به یقین کمک می‌کنیم تا این چرم را در محدوده رنج قیمتی که به ما اعلام میکنید بررسی کنیم و با مهندسان شرکت این مسئله را بررسی خواهیم کرد. مطمئنا اگر تایید انجام شود برای شما تولید خواهیم کرد در قیمتی که مد نظرتان بوده.

 

مثال برای فردی بود که اطلاعات فنی ضعیفی داشت ولی اگر شما اطلاعات فنی بالایی نسبت به چرم گاوی دارید می توانید با ما تماس بگیرید و از لحاظ رنگ و پوست مورد نظر که کشتار صنعتی باشد یا نباشد و اینکه دباغی آن گیاهی باشد یا نباشد به ما اطلاعات کامل را دهید، تا ما بتوانیم یک تولید قدرتمند داشته باشیم و شما می توانید این چرم بسیار عالی با کیفیت و در حد صادراتی از شرکت ما تحویل بگیرید. تمامی تلاش ما در حال حاضر این است که قیمت چرم گاوی عمده ایران را کاهش دهیم که در بازارهای صادراتی و جهانی و بین المللی بتوانیم قدرت زیادی داشته باشیم و رقابت زیادی کنیم.

برای دریافت قیمت چرم گاوی عمده در بخش راه های ارتباطی می‌توانید با ما ارتباط بگیرید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید