ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت چرم گاوی لباسی | خرید عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های چرم گاوی لباسیخرید عمده چرم گاوی برای تولید لباس
چرم گاوی لباسی

ساختار متراکم، مقاومت بالا، طول عمر زیاد، تنوع مدل و رنگ، سطح گرین شده و …. از جمله ویژگی های چرمی گاوی است که موجب شده است که این نوع از چرم بالاترین آمار مصرف چرم جهانی را به خود اختصاص دهد. با توجه به اینکه کیفیت و شیک بودن یک لباس ریشه در کیفیت ماده اولیه آن دارد، استفاده از چرم گاوی لباسی می تواند بهترین انتخاب برای تولیدکنندگان محصولات چرمی باشد.

چرم گاوی لباسی

ویژگی های چرم گاوی لباسی

چرم گاوی لباسی

بیشترین هزینه روزمره افراد بعد از غذا به پوشاک اختصاص دارد. این موضوع گواه خوبی برای اهمیت پوشاک در کل ادوار تاریخ است. چرم گاوی لباسی در ساخت انواع پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد اما این چرم باید دارای ویژگی هایی به شرح زیر باشد:

  1. عدم وجود زدگی و سوراخ
  2. بافت یکدست و سالم
  3. قابلیت انعطاف پذیری و کشسانی بالا
  4. دباغی باکیفیت

چرم گاوی لباسی به علت ساختار محکمی که دارد جلوه رسمی به لباس ها می بخشد. با استفاده از این نوع چرم می توان مطابق با سلیقه هر مشتری پوشاک تولید کرد زیرا تنوع رنگ و مدل چرم گاوی بسیار بالا است.

خرید عمده چرم گاوی برای تولید لباس

چرم گاوی لباسی

نوع ماده اولیه به کار رفته در پوشاک می تواند طول عمر و زیبایی ظاهری یک لباس را تعیین کند. لباس های چرمی نیز از این امر مستثنی نیستند پس انتخاب چرم گاوی با کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. عرضه کننده های بسیاری اقدام به ارائه چرم گاوی لباسی می کنند اما در حقیقت نمی توان به هر فروشنده ای اعتماد کرد. یکی از معتبرترین عرضه کننده های چرم گاوی شرکت بازرگانی چرم آرسس است. این شرکت با حذف واسطه ها و فروش عمده محصولات خود، قیمت بازار را شکسته و چرم گاوی را با نازلترین قیمت عرضه کرده است. از طرفی چرم آرسس در جهت رفاه حال مشتریان، فروش اینترنتی را در سیستم کاری خود قرار داده است تا تمام مردم ایران بتوانند از یک خرید ارزان و باکیفیت بهره ببرند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید