ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت چرم گاوی ناپا | خرید عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره کیفیت این چرمقیمت چرم گاوی ناپا عمده از تولیدی آن
قیمت چرم گاوی ناپا

قیمت چرم گاوی ناپا در ایران تنوع زیادی دارد و این مربوط به کارخانه تولیدی آن و اینکه از چه موادی در تولید چرم استفاده کرده‌اند است. البته فقط به این موارد محدود نمی‌شود و موارد و عوامل بسیار زیادی در قیمت چرم گاوی ناپا در دست دارند. از این چرم تولیدکنندگان کفش برای رویه کفش های تولیدی خودشان استفاده میکنند.قیمت چرم گاوی ناپا

درباره کیفیت این چرم

چرم گاوی ناپا کیفیت بسیار بالایی دارد و پوستی که در تولید این چرم استفاده می شود پوست گاوی هست که در کشتارگاه های صنعتی کشور در حال تولید است.

علاوه بر این موارد که بسیار مهم هستند شرکت ما این چرم را با استفاده از بهترین مواد ایتالیایی تولید می کند و این امر در قیمت چرم گاوی ناپا بسیار تاثیرگذار است.

اگر قصد این را دارید که وارد حوزه تولید کفش چرم طبیعی ضد آب شوید چرم گاوی ناپا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. البته بدانید که این چرم فقط و فقط برای تولید کفش استفاده نمی‌شود و در اکسسوری های دیگر هم قابل استفاده است. مثلاً در صنعت خودروسازی این چرم استفاده بسیار بالایی دارد. بیشتر این چرم برای ساخت اکسسوری های کاملاً خاص و لوکس استفاده می شود.قیمت چرم گاوی ناپا

قیمت چرم گاوی ناپا عمده از تولیدی آن

تا الان متوجه شدید که چه عواملی (که فقط به این عوامل محدود نمی شود) در قیمت چرم گاوی ناپا تاثیر گذار است. باید بدانید که چرم‌گاوی ناپا، قیمت بسیار بالایی دارد چون جزو چرم های لوکس به حساب می آید. محصولات تولید شده آن هم خاص پسند هستند و جزو گرانقیمت ترین اکسسوری های حال حاضر به شمار می‌آیند.

البته در دنیای امروزی، اینترنت باعث شده تا شما به مراکز بازرگانی دسترسی داشته باشید که عرضه مستقیم و بدون واسطه از کارخانه های تولیدی را به دست دارند و حتی خودشان هم در حوزه تولید مشغول به فعالیت هستند.

ما یکی از این شرکتهای بازرگانی هستیم که سابقه کاری بسیار بالایی داریم و شما می توانید برای اطلاع از قیمت این چرم و خرید عمده آن به قیمت تولید با ما در ارتباط باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید