ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت چرم گاوی نبوک | خرید عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونگی استفاده از این چرمقیمت چرم گاوی نبوک در خرید عمده
قیمت چرم گاوی نبوک

قیمت چرم گاوی نبوک در امسال افزایش ۳۰ درصدی داشته. ولی باز هم با خرید عمده کاهش قیمت در این چرم را خواهید دید. به دلیل کیفیت بسیار بالای این چرم همیشه جزو پرفروش ترین چرم ها است. خرید این چرم از شرکت ما به راحتی و به آسانی انجام می شود کافیست با ما تماس بگیرید و سفارش خودتان را ثبت کنید ما ارسال مان به تمامی کشور ایران است.قیمت چرم گاوی نبوک

چگونگی استفاده از این چرم

نگهداری چرم گاوی نبوک سخت تر از دیگر چرم هاست ولی دارای لطافت و ظرافت زیادی است. البته دیر آلوده و کثیف خواهد شد، چون که سطح این چرم پرزدار است و به صورت مخملی دیده می شود. مخملی بودن این چرم از دو چرم یاد شده بیشتر میباشد.

از لحاظ شکل و ظاهر، این چرم مثل چرم جیر سطح صافی دارد و صافی این چرم یکنواخت است. این چرم یکی از چرم های نرم گاوی محسوب می شود. البته در بعضی مکان ها و مراکز از این چرم به عنوان چرم مینیاتوری هم یاد می‌شود.عغتائد

قیمت چرم گاوی نبوک صادراتی بسیار بالاتر است چرم نبوکی است که در ایران استفاده می شود.

قیمت چرم گاوی نبوک

قیمت چرم گاوی نبوک در خرید عمده

امروزه به دلیل مشغله های زیاد افراد ترجیح می‌دهند چرم گاوی خود را به صورت عمده و اینترنتی یا آنلاین خریداری کنند. در این صورت به قیمت چرم گاوی نبوک هم آگاه می شوند و به راحتی می توانند انواع مختلف چرم نبوک روشن و تیره در رنگ بندی مختلف را انتخاب و خریداری کنند.

 

مسئله ای که در زمان خرید این چرم باید به آن دقت کنید. خاص و لاکچری بودن این چرم است به خاطر همین موضوع قیمت آن هم بالاتر از دیگر چرم های موجود خواهد بود. از این چرم هم می‌توانید برای صادرات استفاده بکنید چون در کشورهای اروپایی و در کشورهای سراسر دنیا از این چرم استفاده بیشتری می شود معمولاً در ایران فقط برای ساخت و تولید کفش و کیف از این چرم استفاده می شود.

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید عمده چرم نبوک گاوی و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید. شما هر سوالی که برایتان ابهام دارد می توانید از مشاوران مجموعه ما بپرسید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید