ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت چرم گاوی چاپی | فروش عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید عمده این چرم از تولیدی آنلیست قیمت چرم گاوی چاپی جدیدقیمت چرم گاوی چاپی در خرید عمده
قیمت چرم گاوی چاپی

قیمت چرم گاوی چاپی کاملاً مناسب و ارزان می باشد. البته در بین چرم های گاوی قیمت این چرم متوسط است و خیلی ارزان هم نیست چون طرح هایی بر روی آن چاپ شده و چاپ به این طرح ها به وسیله دستگاه هایی انجام شده که قیمت چرم را کمی بالاتر برده. ولی به طور کلی امسال قیمت مناسبی را خواهد داشت.قیمت چرم گاوی چاپی

خرید عمده این چرم از تولیدی آن

در حال حاضر اغلب زنان برای استفاده شخصی و روزمره خود یا استفاده در مجلس هایی که میروند از کیف های مجلسی استفاده می‌کنند. بنابراین باید این کیف ها دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی باشد. و حتی از نرمی خاصی برخوردار باشد و ضخامت بالایی داشته باشد و اینکه در برابر سایش مقاوم باشد. تمامی این مزیت ها را چرم گاوی داراست برای همین ما برای تولید کیف های مجلسی و انواع اکسسوری های باکیفیت و زیبا خرید عمده چرم گاوی چاپی را به شما توصیه می کنیم.

چون با خرید این چرم خواهید توانست مدل های مختلفی از محصولات شیک و مجلسی را فرآوری و تولید نمایید و به بازار عرضه کنید و رضایت مشتریان را به چشم ببینید. لیست قیمت چرم گاوی چاپی در مراکز بازرگانی موجود است، زیرا کارخانه ها به شما لیست قیمت نمی‌دهند و حتی قیمت هم نمیدهند. اول باید قرارداد ببندید یا خرید خود را قطعی کنید تا قیمت به شما اعلام شود.

 ولی اکثر شرکت های بازرگانی قیمت را به شما سریعا اعلام می‌کنند و باید بدانید که قیمتی که به شما اعلام شده قیمت تولید یا همان کارخانه است.

قیمت چرم گاوی چاپی

لیست قیمت چرم گاوی چاپی جدید

قیمت چرم گاوی چاپی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که اولین عامل آن دستگاه های تولیدی چرم گاوی چاپی هستند که اگر تولید را با بهترین مواد درجه یک انجام دهند و با بهترین دستگاه های روز دنیا تولید انجام شود قطعاً قیمت هم بالا خواهد بود البته در کنار این که قیمت بالا است کیفیت هم درجه یک و عالی است.

در مرحله تولید چرم گاوی چاپی باید بدانید که بعد از اینکه دباغی به اتمام رسید، چرم از روی غلطک هایی عبور داده می شود که در این غلطک ها طرح هایی که حالت فرورفته یا برجسته بودن را دارد وجود دارد. برای همین برجستگی ها یا فرورفتگی ها باعث می شود که چرم گاوی ساده به صورت طرحدار یا به صورت همان چاپی تولید شود.

 

طرح هایی که در حال حاضر وجود دارند که بر روی قیمت چرم گاوی چاپی تاثیر می گذارند عبارتند از:

 

  1. چرم گاوی چاپی طرح بوفالو
  2. چرم گاوی چاپی طرح فلوتر
  3. چرم گاوی چاپی طرح ماری
  4. چرم گاوی چاپی طرح لزار
  5. چرم گاوی چاپی طرح پیتون
  6. چرم گاوی چاپی طرح لاک پشت
  7. چرم گاوی چاپی طرح کرگدن
  8. چرم گاوی چاپی طرح شرانگ

 

البته اگر بخواهیم کاملاً طرح های چرم چاپی را اعلام کنیم مقاله بسیار بزرگ می شود و نمی توانید آن را مطالعه کنید برای همین انواعی از طرح‌ها را به شما اعلام کردیم و بدانید که قیمت هر کدام از این چاپ ها کاملاً متفاوت هستند.

پس متوجه شدید که لیست قیمت این چرم را باید به صورت تلفنی از بازرگانی های معتبر دریافت کنید و از آنها برای خرید خود مشاوره رایگان بگیرید.قیمت چرم گاوی چاپی

قیمت چرم گاوی چاپی در خرید عمده

قیمت چرم گاوی چاپی در خرید عمده کاملاً کاهش پیدا می‌کند و شما از تخفیفاتی بهره مند خواهید شد. چون زمانی که به صورت عمده خرید می کنید از هر جا که خرید خود را انجام می دهید به شما تخفیفاتی را ارائه می‌دهند.

اگر بتوانید از مرکزی خرید کنید که واسطه ای در آن وجود نداشته باشد و از آنها تخفیف عمده را بگیرید سود بسیار بالایی خواهید کرد.

اگر شما که در حال مطالعه این مقاله هستید و تا اینجا مقاله را خوانده اید به دنبال چرم گاوی با کیفیت و خرید آن به صورت عمده و با قیمت ارزان هستید باید بدانید که مرکز بازرگانی چرم آرسس بهترین مرکز برای خرید عمده این چرم بوده با پیگیری های مداوم و بررسی‌هایی که انجام شده توانسته قیمت این چرم را کاهش دهد.

حتماً همین الان امتحان کنید و با ما تماس بگیرید و قیمت چرم گاوی چاپی را از ما درخواست کنید تا ما به شما مشاوره رایگان در خرید بدهیم و به شما برای خرید کمک کنیم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید