ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

قیمت چرم گاوی کراست

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره این نوع چرمویژگی های چرم گاوی کراستاطلاع از قیمت چرم گاوی صادراتی کراست
چرم گاوی کراست

درباره این نوع چرم

استقبال از محصولات چرمی به داخل کشور محدود نمی شود بلکه این قبیل محصولات دارای محبوبیت جهانی است. اگر چه چرم های متنوعی در بازار یافت می شود اما چرم گاوی به علت مقاومت بالا، طول عمر زیاد، خاصیت کشسانی، انعطاف پذیری و …. بیش از سایر چرم های مورد توجه است. چرم گاوی نیز به خودی خود از تنوع بالایی برخوردار است و می توان شاهد انواع چرم های گاوی در بازار بود که یک نمونه از آن چرم گاوی کراست است.

چرم گاوی کراست

ویژگی های چرم گاوی کراست

چرم گاوی کراست

چرم گاوی از پوست گاو بعد از پشت سر گذاشتن مراحل دباغی ایجاد می شود. بعد از فرایند دباغی پوست گاو از بخش ضخامت تقسیم و برای مصارف مختلف عرضه می شود. گاهی لازم است چرم گاوی رنگ آمیزی شود و یا یک طرحی بر روی آن چاپ شود. چرم گاوی کراست در واقع چرمی است که تنها مراحل دباغی را پشت سرگذاشته است پس می توان هر تغییری را بر روی آن اعمال کرد. استفاده از چرم خام گاوی صادراتی کراست کارایی بالایی دارد زیرا دست تولید کنندگان در استفاده و تغییر آن باز است.

اطلاع از قیمت چرم گاوی صادراتی کراست

چرم گاوی کراست

چرم گاوی کراست چرم اولیه ای است که می توان بنا بر سلیقه آن را تغییر داد. با توجه به اینکه ماده اولیه، کیفیت محصول نهایی را تعیین می کند، خرید چرم گاوی با کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. متاسفانه در هر بازاری از جمله بازار چرم می توان شاهد حضور افراد سودجو بود. همین امر اهمیت اعتبار یک فروشنده را چندین برابر کرده است. از طرف دیگر قیمت نسبتا بالای چرم خام گاوی صادراتی کراست موجب شده است که هر خریداری به دنبال محصول ارزانتر باشد. چرم آرسس تولید و عرضه کننده انواع چرم گاوی است که محصولات خود را به صورت عمده و با ارزانترین قیمت به فروش می رساند. این شرکت بازرگانی در جهت جلب رضایت مشتریان خود امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم کرده است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید