ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

لیست قیمت چرم گاوی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید چرم طبیعی برای صادر کردنقیمت چرم گاوی صادراتی در نمایندگی آنقیمت چرم گاوی صادراتی عمده از تولیدی
قیمت چرم گاوی صادراتی

قیمت چرم گاوی صادراتی را می توانید از بازرگانی چرم آرسس دریافت کنید. شرکت بازرگانی ما هر روز در حال بررسی انواع قیمت های چرم صادراتی میباشد. در ادامه شما را آشنا می کنیم با بعضی از بحث هایی که سوال همیشگی مشتریان ما است. قیمت این چرم به طور بسیار زیادی وابسته به نوسانات ارزی داخل کشور است و اگر قیمت ارز افزایش پیدا کند مطمئناً قیمت این چرم هم افزایش پیدا خواهد کرد. چرا که این چرم برای صادرات تولید شده و کیفیت بسیار بالایی دارد و در تولید آن از مواد درجه یک آلمانی ایتالیایی استفاده شده.

قیمت چرم گاوی صادراتی

تولید چرم طبیعی برای صادر کردن

از آن سالی که صادرات چرم ایران کاهش پیدا کرد، بسیاری از تولید کنندگان چرم گاوی تصمیم گرفتند که به بازارهای جهانی به هیچ عنوان فکر نکنند و تمامی هدف خود را برای بازار داخل کشور ایران بگذارند و این کاملاً کار اشتباهی بود.

 

برای همین تولید چرم طبیعی برای صادرات کم شد و در حال حاضر هم تولیدکنندگان کمی وجود دارند که چرم گاوی را برای صادرات تولید کنند. برای اینکه از مواد درجه یک باید تولید شود و با دستگاه های پیشرفته و قدرتمند این چرم ها تولید می شود.

از لحاظ تولید ما می توانیم برای حمایت از صادرات چرم گاوی ایران هر مدلی که بخواهید را برای صادرات و در کیفیت صادراتی طبق استانداردهای بین المللی تولید کنیم.

قیمت چرم گاوی صادراتی

قیمت چرم گاوی صادراتی در نمایندگی آن

همانطور که در بخش بالا به شما عرض کردیم تولیدکنندگان چرم گاوی صادراتی بسیار کاهش پیدا کرده اند برای همین قیمت چرم گاوی صادراتی ثابت مانده. چون صادرات چرم ایران به شدت کاهش پیدا کرده. برای همین ما برای حمایت از صادرات چرم ایران بستری را فراهم کردیم تا تاجرانی که قصد واردات چرم گاوی را به کشور خودشان دارند یا تاجران ایرانی که قصد صادرات چرم گاوی صادراتی ایران را به کشورهای همسایه و اروپایی دارند با ما به راحتی ارتباط پیدا کنند و سفارش تولید چرم گاوی طبیعی مخصوص صادرات را دهند.

 

باید بدانید که شما به هر مرکزی که مراجعه کنید اطلاعات زیادی در رابطه با چرم گاوی صادراتی و قیمت چرم گاوی صادراتی به شما نخواهند داد، چون آنها اصلاً تا به حال صادراتی را نداشتند و تجربه صادرات کلاً در بین این تولیدکننده ها نبوده. بنابراین تصمیم بگیرید که به یک مرکز معتبر و کاملاً با سابقه در امر صادرات چرم مراجعه کنید.

قیمت چرم گاوی صادراتی

قیمت چرم گاوی صادراتی عمده از تولیدی

تا الان به شما گفتیم که ما با تولیدکنندگان چرم گاوی صادراتی در حال همکاری مستقیم هستیم و می توانیم انواع چرم گاوی صادراتی را به شما عرضه کنیم. اینکه می‌گوییم چرم گاوی صادراتی به معنای آن نیست که این چرم فقط یک مدل است، بلکه چرم‌ های گاوی کیفی، کمربندی، مبلی، ساده، رنگی و… جزو چرم گاوی صادراتی محسوب می‌شوند ولی از لحاظ کیفیتی تولید شده با استانداردهای جهانی هستند.

حتی بعضی از کشورها به دباغی هم گیر می دهد و دباغی باید گیاهی باشد و بدانید که ما صددرصد دباغی گیاهی را وارد مسیر کاری شرکت کرده ایم.

البته این به نظر تاجر وارد کننده چرم هم برمی‌گردد شاید علاقه مند به چرمی باشد که دباغی شده با کروم و همان شیمیایی باشد و باز هم هیچ مشکلی ایجاد نمی شود و شما می توانید چرم گاوی فینیش شده را به تمامی کشورهای جهان ارسال کنید.

 

برای اینکه خرید این جرم را به صورت مستقیم از تولیدی انجام دهید با ما در ارتباط باشید و برای گرفتن هر روز قیمت چرم گاوی صادراتی میتوانید شماره مشاوره فروش را از سایت برداشته و تماسی حاصل فرمایید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید