ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز تامین چرم گاوی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی که برای تولید چرم باید رعایت کرد.عمده فروشی چرم گاوی مرغوب

چرم گاوی مرغوب، یکی از بهترین انتخاب ها برای تولید محصولات چرمی نظیر کفش، کیف، کمربند، مبل و غیره می باشد. تهیه چرم مرغوب جنبه اقتصادی هم دارد، زیرا علاوه بر داشتن دوام و کیفیت، سال ها هم می توانید از آن استفاده کنید. برای اینکه از کیفیت این محصول مطمئن باشید، حتما از مراکز معتبر خریداری نمایید.

مراکز تامین چرم گاوی مرغوب

نکاتی که برای تولید چرم باید رعایت کرد.

نکاتی که برای تولید چرم باید رعایت کرد. امروزه صنعت تولید چرم گاوی مرغوب به دلیل استقبال از محصولات چرمی بسیار پر رونق شده است. البته تولید چرم با کیفیت کار ساده ایی نیست و نیاز به دانش و تخصص دارد. برای تولید این محصول، ابتدا برای جلوگیری از خراب شدن پوست حیوان از نمک یا مواد شیمیایی استفاده می کنند و بعد آن را روزها در آب قرار می دهند تا مرطوب شده و عاری از نمک و گرد و خاک شود.

سپس با آهک زدن، مو را از پوست جدا کرده تا چرم خام بدست بیاید. در مراحل بعد، باید بافت های چربی از آن جدا گردد که بسیار زمانگیر است و باید با دقت انجام شود تا چرم خراب نشود. بعد از دباغی کردن، چرم با توجه به نوع استفاده رنگ آمیزی و سپس با روغن مخصوص برای انعطاف پذیری بیشتر چرب می شود. برای تولید چرم گاوی مرغوب از بهترین رنگ استفاده میشود.

در آخر بعد از خشک کردن، آن را برس زده و صیقل می دهند. تمام این مراحل باید با دقت انجام شود تا چرم با کیفیت تولید شود. کیفیت، نرمی و انعطاف پذیری از ویژگی های یک چرم مرغوب می باشد. خریداران برای تهیه این محصول با کیفیت، حتما از مراکز معتبر خرید نمایند.

عمده فروشی چرم گاوی مرغوب

عمده فروشی چرم گاوی مرغوب همانطور که قبلا اشاره کردیم محصولات چرمی در سراسر دنیا از جمله ایران محبوبیت زیادی دارد و به همین دلیل تولیدکنندگان در تلاش هستند تا کیفیت چرم گاوی مرغوب را بالا ببرند. البته محصول بی کیفیت هم در بازار وجود دارد، به همین جهت توصیه می کنیم حتما از فروشگاه های معتبر خرید نمایید. فروش چرم در مراکز مختلف در سراسر ایران به صورت جزیی و عمده صورت می گیرد.

به خریداران محترم که به دنبال سود بیشتر از خرید خود هستند، خرید عمده را پیشنهاد می کنیم. در خرید به صورت عمده دیگر خبری از دلال ها نیست و شما مستقیم و با قیمت ارزان تری این محصول را از تولیدکنندگان اصلی تهیه می کنید. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز تامین چرم در تلاش است که بهترین کیفیت چرم را با قیمت ارزان تر در اختیار شما قرار بدهد.

برای استعلام قیمت به روز و مشاوره جهت عرضه داخلی و صادرات می توانید با کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. پس از کسب اطلاعات لازم، در صورت تمایل به خرید، سفارش خود را ثبت کرده تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید