ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز توزیع چرم گاوی رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش های تثبیت رنگ بر روی چرم خامعرضه کننده بهترین چرم گاوی رنگی

چرم که امروزه برای تولید انواع محصولات چرمی مورد استفاده قرار می گیرد، باید در انواع طرح ها رنگ های مختلف تولید شود تا محصولات چرمی متناسب با هر سلیقه ای عرضه شوند. بنابراین چرم خام مواد اولیه برای این کار می باشد. مراکز توزیع چرم گاوی رنگی با عرضه بهترین و با کیفیت ترین چرم گاو رنگی در انواع رنگ های مختلف، آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند.

مراکز توزیع چرم گاوی رنگی

روش های تثبیت رنگ بر روی چرم خام

روش های تثبیت رنگ بر روی چرم خام چرم خام طی فرآیند هایی برای تولید محصولات چرمی آماده می شود. پس از دباغی و تهیه کلی چرم خام، باید رنگ آن تثبیت شود. کیفیت رنگ در چرم بسیار مهم است و تثبیت رنگ چرم خام در داشتن وسایل چرمی خاص مهم ترین گزینه می باشد. به طور کلی از مواد رنگی معدنی و مواد رنگی آلی برای رنگ کردن چرم گاوی رنگی استفاده می شود.

برای رنگ کردن چرم از رنگ های روغنی و یا رنگ های محلول در آب می توان استفاده کرد. چرم گاوی رنگی با این مواد رنگ شده است.  برای این کار روش هایی وجود دارد که موجب تثبیت رنگ چرم خام شده و چرم را برای تبدیل شدن به محصولات مختلف چرمی آماده می کند.

یکی از روش های تثبیت رنگ چرم و نرم شدن آن پس از رنگرزی، روغن زدن به چرم است. این روش مزایای فراوانی دارد که از جمله ی فواید روغن زدن چرم برای تثبیت رنگ آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. چرم قابل انعطاف و کاملا نرم می شود.
  2. مقاومت چرم بالا می رود.
  3. چرم براق شده و قدرت کششی آن افزایش می یابد که باعث افزایش طول عمر چرم می شود.
  4. نفوذ گرما در چرم و در نتیجه از بین رفتن آن به حداقل می رسد.

برای روغن کاری چرم گاوی رنگی به منظور تثبیت رنگ و نرم شدن آن از انواع روغن ها می توان استفاده کرد مانند روغن های گیاهی یا حیوانی، مواد چرب مصنوعی، روغن های معدنی، پارافین ها و انواع واکس ها.

عرضه کننده بهترین چرم گاوی رنگی

عرضه کننده بهترین چرم گاوی رنگی چرم گاوی رنگی یکی از پر فروش ترین چرم ها می باشد که با داشتن کیفیت بالا و تنوع رنگی فراوان، از آن استفاده های زیادی می شود. عرضه کننده بهترین چرم گاوی رنگی با عرضه چرم گاوی در رنگ ها و طرح های مختلف، بهترین انواع این چرم را به دست خریداران گرامی می رساند.

توزیع چرم به منظور تامین نیاز بازار به چرم گاوی مرغوب و با کیفیت انجام می گیرد تا این چرم به راحتی در دسترس تولید کنندگان انواع محصولات چرمی قرار گیرد و با استفاده از آن بهترین وسایل چرمی تولید شود.

چرم گاوی رنگی به صورت مستقیم توسط عرضه کننده آن توزیع می شود و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این نوع چرم که کاربرد های فراوانی دارد، نیاز به تولید و توزیع به اندازه و درست دارد. بنابراین عرضه کننده چرم با عرضه انواع چرم، این چرم مرغوب و با کیفیت را در بازار به دست خریداران می رساند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید