ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز تولید چرم گاوی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم گاوی درجه یک چه مشخصاتی دارد؟قیمت انواع چرم گاوی درجه یک

امروزه استفاده از چرم گاوی درجه یک برای تولید محصولات مختلف چرمی مورد توجه قرار دارد. گفتنی است که به علت بالا بودن کیفیت چرم‌ گاوی و طول عمر بالای این محصول استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است. مراکز تولید چرم گاوی درجه یک این محصول را با قیمتی استثنایی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهند. قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد.

مراکز تولید چرم گاوی درجه یک

چرم گاوی درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

چرم گاوی درجه یک چه مشخصاتی دارد؟ اکنون به برخی از مهمترین و برجسته ترین مشخصات چرم گاوی مرغوب و درجه یک کشور می‌ کنیم و این محصول را از جهات مختلف مورد بررسی قرار می دهیم:

  • چرم گاوی درجه یک ضخامت نسبتاً زیادی دارد. ضخامت بالای این چرم باعث می شود که محصولاتی که با استفاده از آن تولید می ‌شوند نیز کیفیت بالایی داشته باشند. علت ضخیم بودن چرم‌ گاوی کلفتی و ضخیم بودن پوست اصلی گاو است؛ البته از پوست گاو چرم های مختلفی به دست می‌ آید که هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی می باشد. از انواع چرم گاوی می توانیم به چرم جیر، نبوک و اشبالت اشاره کرد.
  • چرم گاوی مرغوب دارای ظاهر نسبتا ماتی است. مات بودن چرم گاوی نشان می دهد که تغییرات زیادی روی چرم اولیه که از پوست گاو گرفته شده، ایجاد نشده است و محصول مرغوبیت بیشتری دارد.
  • می توان چرم گاوی مرغوب را از بوی آن نیز تشخیص داد. چرم گاوی خالص داری یک بوی خاص است که در هر شرایطی قابل استشمام است و به عنوان یک نشانه برای مرغوب بودن چرم مورد توجه قرار دارد.
  • چرم گاوی به راحتی بریده نمی شود و برای تغییر شکل آن نیاز به استفاده از تجهیزات مخصوص برش چرم وجود دارد. همین مسئله باعث می شود که محصولاتی که با استفاده از این چرم تولید می شوند دوام و طول عمر بالایی داشته باشند.

قیمت انواع چرم گاوی درجه یک

قیمت انواع چرم گاوی درجه یک تولید چرم درجه یک طی مراحل خاصی انجام می شود و بعد از تولید با قیمتی ارزان و مناسب در بازار عرضه می شود. همان طور که گفته شد قیمت چرم گاوی به عوامل متعددی بستگی دارد؛ اما هدف ما در این سایت عرضه محصولی مرغوب و با کیفیت با نازل ترین قیمت است.

عوامل متعددی از قبیل هزینه های اولیه برای تولید محصول و روش خرید و فروش بر قیمت نهایی چرم گاوی تاثیر دارند. خرید چرم به صورت عمده و کلی بسیار به صرفه تر است و اکثر مشتریان این محصول را به صورت کلی خریداری می کنند تا هزینه کمتری را پرداخت کنند. تولید کنندگان و فروشندگان ما، این محصول را به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید