ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز تولید چرم گاوی طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش های تشخیص چرم گاوی طبیعیقیمت خرید چرم گاوی طبیعی

چرم گاوی یکی محبوب ترین و ارزان ترین چرم در کشور است که به دلیل تولیدات گسترده ای که دارد به سرتاسر نقاط کشور عرضه می شود، مراکز تولید این چرم های گاوی را با بالاترین سطح کیفی و ارزان ترین قیمت تولید می کنند همچنین روش های گوناگونی برای تولید این چرم ها وجود دارد که تولید کنندگان از روش صنعتی برای تولید آن ها استفاده می کنند، در روش صنعتی چرم گاوی طبیعی استاندارد است و مقاومت آن بسیار بالا است.

مراکز تولید چرم گاوی طبیعی

روش های تشخیص چرم گاوی طبیعی

روش های تشخیص چرم گاوی طبیعی روش های گوناگونی برای تشخیص چرم گاوی طبیعی وجود دارد که هر خریدار قبل از انجام خرید خود باید به این نکات دقت کنند زیرا این نکات در انتخاب این چرم ها تاثیرات زیادی دارند، یکی از این روش ها بوییدن چرم گاوی است، چرم گاوی بویی مخصوص دارد که با توجه به این بو می توان به راحتی کیفیت و اصل بودن چرم گاوی را تشخیص داد.

یکی دیگر از روش های تشخیص این چرم های گاوی اصل سطح آن است، چرم های اصل از سطحی ناهموار برخوردار است که این سطوح در زیبایی چرم گاو تاثیرات زیادی دارند، چرم های مصنوعی از ناهمواری هایی با الگو های یکسان تشکیل شده اند اما چرم های طبیعی الگوی خاصی ندارند همچنین برآمدگی چرم شترمرغ حتی از چرم گاوی نیز بیشتر است و می توان به راحتی آن را تشخیص داد.

همانطور که می دانید چرم گاوی از پوست گاو به دست می آید و پوست گاو نیز از ضخامتی غیر یکسان برخوردار هستند بنابراین چرم گاوی اصل نیز از ضخامتی غیریکسان برخوردار هستند و اگر ضخامت آن ها یکنواخت بود در اصل بودن و کیفیت بالای آن شک داشته باشید.

انعکاس نور نیز روشی دیگر برای تشخیص کیفیت این چرم ها به حساب می آید، چرم اصل گاوی نور را منعکس می کنم اما بعضی از قسمت های آن مات هستند و بعضی دیگر به آسانی نور را منعکس می کنند و اثری درخشنده دارند.

قیمت خرید چرم گاوی طبیعی

قیمت خرید چرم گاوی طبیعی قیمت چرم طبیعی گاوی به عوامل گوناگونی و متعددی بستگی دارد، سطح کیفی چرم، نوع چرم، ضخامت آن و ویژگی‌ های چرم، ابعاد چرم، روش های خرید چرم، بسته بندی چرم و مشخصات آن همگی جزو مهم ترین عوامل موثر بر قیمت چرم گاوی طبیعی هستند، تولید چرم طبیعی نیز به روش های گوناگونی انجام می شود و هر کدام از این روش ها بر روی قیمت آن ها موثر می باشند.

به طور کلی خرید این چرم ها با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارند به طور عمده و خرده انجام می شود، خرید عمده این چرم ها بر روی تعیین قیمت آن ها موثر است و سبب کاهش قیمت چرم گاوی می شود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید