ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز تولید چرم گاوی عسلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت محبوبیت چرم گاوی عسلی چیست؟خرید مستقیم چرم گاوی عسلی
چرم گاوی عسلی

چرم گاوی عسلی در سطح کشور دارای تولیدکنندگان بی شماری می باشد که ایران را به یکی از قطب های معروف تولید چرم در جهان تبدیل کرده اند. این مراکز چرم هایی با کیفیت بالا را تولید و به خارج از کشور نیز صادر می نمایند. از جمله معتبرترین مراکز در سطح کشور برای تامین چرم مجموعه بازرگانی چرم آرسس می باشد که دارای سابقه ای درخشان در این زمینه می باشد.

مراکز تولید چرم گاوی عسلی

علت محبوبیت چرم گاوی عسلی چیست؟

چرم گاوی عسلی چرم از پوست حیوانات مختلفی مانند گاو، بز و شتر و… تولید می شود. در این میان چرم گاوی عسلی از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. چرم عسلی بخاطر داشتن ویژگی های منحصر به فرد از کاربرد های فروانی در صنعت برخوردار می باشد از جمله کاربرد های این محصول عبارت اند؛ تهیه کیف، کفش، دستکش، کمربند، لباس و… مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله ویژگی های این چرم می توان به موارد زیز اشاره نمود؛

  • دارای سطح صاف و بدون گرین
  • دارای مقاومت و ماندگاری بالا
  • دارای الیاف متراکم

از زمان های قدیم تا به امروز تولید چرم یک پروسه ی طولانی بوده است اما امروزه با پیشرفت ماشین الات، تولید چرم کمی راحت تر شده است ولی با این حال باز هم شامل مراحل طولانی می باشد. از جمله اصلی ترین مراحل تولید چرم شامل مراحل انتخاب پوست سالم، تمیزکردن پوست، دباغی، فرزکاری و رنگرزی و…. می باشد.

خرید مستقیم چرم گاوی عسلی

خرید مستقیم چرم گاوی عسلی امروزه در بازار جنس های تقلبی و غیر اصل فراوانی وجود دارد این امر در رابطه با چرم گاوی عسلی نیز وجود دارد برای همین در هنگام خرید چرم باید دقت نمود که به جای چرم اصل چرم تقلبی خریداری نشود. برای تشخیص پرم اصل از نوع تقلبی آن چندین روش وجود دارد که در زیر به اختصار اشاره کرده ایم؛

تست قطره آب؛ در این روش کافی است چند قطره اب بر روی چرم موردنظر بچکانید اگر بعد از چند ثانیه جذب چرم شود، چرم اصل می باشد.

بررسی لایه‌های محصول چرمی؛ چرم اصلی یک تکه می باشد و نباید لایه لایه باشد.

بررسی پرزهای چرم؛ قسمت پشت چرم اصل حالت پرز پرز دارد و صاف نیست.

بررسی لبه‌های محصول چرمی؛ چرم اصل دارای لبه های ناهموار می باشد و لبه ان صاف نیست.

تا کردن چرم؛ چرم اصل را بعد از تا کردن، رد آن روی چرم می ماند.

بوییدن چرم؛ چرم اصل دارای بوی مخصوص چرم می بالشد نه بوی اسانس چرم

برای خرید معتبر چرم گاوی عسلی دو روش خرید مستقیم و خرید غیر حضوری وجود دارد که هر فرد متناسب با شرایط خود یکی از این دو روش را انتخاب می کند. امروزه بیشتر مراکز فروش دارای سایت هایی برای معرفی و فروش محصولات خود می باشند که با مراجعه به این سایت ها می توان محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش داد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید