ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز خرید چرم گاوی ضخیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد انواع چرم گاوی ضخیممراکز فروش چرم گاوی ضخیم

از جمله پرمصرف ترین انواع چرم های طبیعی در جهان چرم گاوی می باشد. این محصول در ضخامت های مختلف تولید می گردد که هر یک دارای کاربردهای مختلفی هستند. چرم گاوی ضخیم یکی از انواع محصولات ارائه شده توسط مراکز خرید این محصول می باشد که بیشترین کاربرد را در کشور ما برای تهیه محصولات چرمی دارد.

خریداران می توانند جهت سفارش این محصول با این مراکز خرید ارتباط مستقیم داشته باشند و پس از مطلع شدن از قیمت این چرم گاوی نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

مراکز خرید چرم گاوی ضخیم

کاربرد انواع چرم گاوی ضخیم

کاربرد انواع چرم گاوی ضخیم چرم گاوی ضخیم یکی از بهترین انواع چرم برای تولید محصولات و کالاهای چرمی می باشد. این چرم از استقامت بسیار بالایی برخوردار است و در عین حال وزن نسبتا سنگینی نسبت به چرم های دیگر دارد.

از این چرم می ‌توان برای تولید کفش و کیف چرمی، انواع مختلف کیف پول، کاپشن چرمی زمستانی و پاییزه، زین اسب، چمدان و انواع کمربند استفاده نمود.

محصولات تولید شده از این چرم ضخیم از ماندگاری بسیار بالایی برخوردارند و نسبت به بسیاری از عوامل طبیعی و آسیب زننده از قبیل نور خورشید و سرما مقاوم هستند. چرم گاوی ضخیم یکی از بهترین انواع چرم برای تولید انواع محصولات و کالاهای چرمی می باشد.

از دیگر موارد کاربرد چرم ضخیم گاوی می توان به کاربرد آن در انواع روکش مبل و صندلی اشاره کرد همچنین بهترین انواع نیم بوت و پوتین زمستانی زنانه و مردانه را می توان با آن تولید نمود. از این چرم به علت ضخامت بالایی که دارد می ‌تواند جهت حکاکی نیز استفاده کرد و بهترین انواع تسمه ها را در دستگاه های صنعتی با این چرم ساخت.

مراکز فروش چرم گاوی ضخیم

مراکز فروش چرم گاوی ضخیم

مراکز فروش چرم گاوی ضخیم جهت تامین نیاز صنایع مختلف به این چرم اقدام به ارائه آن با ضخامت زیاد نموده اند و با قیمت بسیار مناسب آن را در سراسر کشور توزیع می کنند.

برای سفارش این چرم نیازی به مراجعه حضوری و رفتن به این مراکز نمی باشد و خریداران می توانند از طریق همین وب سایت سفارش خود را به صورت عمده اعلام کنند. در این وب سایت مشخصات کامل این چرم از نظر ابعاد و اندازه ذکر شده است و خریداران می ‌توانند به صورت آنلاین از طریق لینک شبکه های اجتماعی موجود در همین وب سایت قیمت روز این چرم را جویا شوند.

ارتباط با این مراکز از طریق تماس تلفنی نیز به راحتی مقدور است و شماره های ارتباطی برای این کار در وب سایت آمده است تا امکان سفارش سریع چرم گاوی ضخیم را برای خریداران فراهم کند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید