ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز صادراتی چرم طبیعی شرانگ گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

این مدل چرم چه کاربردی دارد؟تولید کننده بهترین چرم طبیعی شرانگ گاوی
چرم طبیعی شرانگ گاوی

چرم طبیعی شرانگ گاوی از جمله چرم هایی است که بسیار مناسب و مرغوب می باشد.این نوع چرم ها از یک طرف صاف و از طرف دیگر دارای پرز هستند. در حقیقت همان چرم طبیعی گاو است که دخل و تصرف بسیار اندکی در آن انجام گرفته است. شرانگ نام دستگاهی است که بر روی پوست ها قرار می گیرد و آنها را به صورت دانه دانه در می آورد.ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان چرم های طبیعی می باشد.

مراکز صادراتی چرم طبیعی شرانگ گاوی

این مدل چرم چه کاربردی دارد؟

چرم طبیعی شرانگ گاوی

چرم طبیعی شرانگ گاوی ضخیم و بادوام است و به همین دلیل در صنایع متفاوتی که باید از چرم های ضخیم استفاده کنند، از این محصول استفاده می شود..

همانند ساخت روکش برای خودروهای لوکس و ساخت مبلمان های اداری و خانگی که از این نوع چرم استفاده می کنند .همچنین دارای تنوع رنگی بسیار زیادی می باشد که بنا به سلیقه افراد در محصولات متفاوت کارایی دارد .

می‌توان از این محصول برای تهیه انواع پالتو ها، کفش ها و کیف های اداری و مجلسی استفاده کرد.چرم شرانگ طبیعی تنفس پذیری بسیار زیادی دارد و به همین دلیل در صنایع پوشاک مورد توجه قرار می‌گیرد.

صادرات چرم در کشور ما در چند دهه اخیر رواج بیشتری پیدا کرده است و چرم های متفاوت با کیفیت های مختلف را به کشورهای دیگر و بویژه کشورهای اروپایی صادر می کند.

به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا، این گونه چرم ها به ندرت پاره خراب می شود و می توانید از آنها به مدت طولانی استفاده کنید .چرم طبیعی شرانگ گاوی زیبا و با قابلیت دوخت بسیار بالایی می شود.

چرم ها را می توانید به راحتی بدوزید و ضخامت آنها باعث می شود تا در هنگام دوخت چگونه چرم ها پاره نشود .چرم شرانگ گاوی به دلیل ضخامت بالایی که دارد برای کفش های مردانه گزینه بسیار مناسبی است و می توان با آن کفش ها و پوتین های ضد آب طراحی کرد.

تولید کننده بهترین چرم طبیعی شرانگ گاوی

تولید کننده بهترین چرم طبیعی شرانگ گاوی

تولید کننده چرم این محصول را با کیفیت و کارایی مناسب و در رنگ های متنوع تولید می‌کند و برای مصارف داخلی کشور و برای صادرات آماده می‌نماید.

معمولاً چرم شرانگ گاوی را در صنایع بزرگی همانند خودروسازی به کار می‌برند.بنابراین کشورهای اروپایی که دارای صنعت قوی در خودروسازی می باشد ،بیشترین مصرف کنندگان این نوع چرم ها هستند.

همچنین چرمها برای مصارف داخلی نیز به کارخانه‌هایی که به تولید محصولات چرمی می پردازند ارسال می شود. در سال‌های اخیر کارخانه های چرم سازی به طراحی سایتهای اینترنتی اقدام کرده‌اند تا بدین وسیله بتواند چرم‌های مرغوب خود را بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید