ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز عرضه چرم گاوی اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چرم گاوی اصلخرید مستقیم چرم گاوی اصل

مراکز عرضه چرم گاوی اصل این محصول را به مشتریان خود ارائه می دهند. چرم گاوی یکی از انواع چرم حیوانی می باشد که به صورت طبیعی تولید می شود از این چرم در زمینه ها متعددی می توان استفاده کرد. چرم گاوی ضخامت بیشتری دارد. از چرم گاوی برای درست کردن انواع پوشاک، کیف و کفش و کمربند در داخل کشور استفاده می کنند. چرم گاوی به صورت خام و رنگ شده هم به مشتریان خود عرضه می شود. چرم گاوی را از پوست گاو درست می کنند. یک طرف چرم صاف و طرف دیگر این چرم دارای پرز می باشد.

مراکز عرضه چرم گاوی اصل

مشخصات چرم گاوی اصل

مشخصات چرم گاوی اصل مشخصات چرم گاو اصل به این صورت است که این چرم دوام و مقاومت بیشتری را دارا می باشد. که این خاصیت به این دلیل بوده که تراکم الیاف آن بیشتر می باشد که باعث به وجود آمدن این ویژگی شده است.

سطح این چرم صاف و یکدست بوده و فاقد پارگی می باشد. و پشت چرم هم دارای پرز های یکسان می باشد. از چرم گاوی برای درست کردن کالا ها شیک هم استفاده می کنند و هزینه خرید این کالاهای بیشتر می باشد.

چرم گاوی اصل دارای مهر استاندارد می باشد که در موقع خرید می توان از این مشخصه برای خرید چرم استفاده کرد. مشخصه دیگر چرم گاوی این است که این چرم دارای بوی خاصی می باشد که در چرم های اصل این بو عادی است. جنس چرم گاوی هم یکی دیگر از مشخصات بارز این محصول در داخل بازار می باشد.

مورد دیگری که در چرم گاوی به خوبی نمایان است ضخامت چرم است ضخامت چرم گاوی در برخی نواحی نازک و در برخی قسمت ها ضخیم می باشد. چرم طبیعی و اصل به راحتی آتش نمی گیرد از این طریق هم برای شناسایی چرم می توان استفاده کرد.

رنگ چرم اصل شفاف و روشن می باشد و به مرور زمان این شفافیت افزایش پیدا می کند. نرمی و لطافت چرم گاوی منحصر به فرد می باشد.

خرید مستقیم چرم گاوی اصل

خرید مستقیم چرم گاوی اصل خرید مستقیم چرم گاوی اصل از روش ها به دست آوردن محصول مورد نظر بوده است در این صورت چرم گاوی با هزینه ارزان به دست مصرف کننده خود می رسد.
نکته دیگر برای سفارش دادن چرم گاوی سفارش عمده است که در این صورت نیز چرم گاوی با هزینه مقرون به صرفه تامین می گردد.

همچنین برای به دست آوردن چرم اصل سفارش عمده می باشد که در این صورت هم چرم گاوی با هزینه ارزان تامین می شود. عرضه چرم اصل به صورت فله ای هم توسط نمایندگی ها انجام می گیرد. در این روش چرم به قیمت کارخانه تهیه می شود. خرید چرم گاوی هم به صورت عمده و خرده در داخل کشور انجام می گیرد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید