ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز عرضه چرم گاوی تزیینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه ساخت چرم گاوی تزیینیخرید بهترین چرم گاوی تزیینی

چرم گاوی تزیینی یکی از ورق های چرم پر استفاده حیوانی می باشد که مراکز عرضه متعددی را به خود اختصاص داده است. برای خرید به صرفه نیاز است مرکز عرضه ای را انتخاب کنید که به صورت مستقیم بهترین چرم تزیینی گاوی را از تولیدکننده ارائه می دهد، اینگونه از پرداخت هرگونه هزینه اضافی معاف هستید.

مراکز عرضه چرم گاوی تزیینی

نحوه ساخت چرم گاوی تزیینی

نحوه ساخت چرم گاوی تزیینی چرم ها جزو ورق های پر استفاده ای هستند که در صنایع مختلفی کاربرد دارند و جهت تولید وسایل چرمی چون کیف، کفش، کمربند، مبل، پوشاک، روکش صندلی اتومبیل و بسیار موارد دیگر بهره برده می شود.

برای ساخت چرم گاوی تزئینی نیاز است ابتدا پوست هایی که از گاو ها گرفته می شود فرایند دباغی را پشت سر بگذارند. این عمل باعث می شود که لایه های چربی و اضافی پوست خارج شود و از پوسیدگی آن جلوگیری شود.

چرم های طبیعی به دلیل آنکه بافت تازه ای دارند نسبت به چرم های مصنوعی نیاز به مراقبت بهتری دارند، به همین دلیل عمل دباغی یکی از مراحل مهم در تولید چرم گاوی تزیینی می باشد.

در این مرحله پوست را در آب می خیسانند، مدت زمان خیساندن عامل مهمی است، چون طولانی ماندن پوست در آب باعث می شود که تخریب صورت گیرد. علاوه بر این در این مرحله به پوست ها ماده ای اضافه می شود که بدون آسیب رساندن به بدنه پوست مو ها را از آن جدا می کند تا سطح یکدستی داشته باشند.

بعد از آن که پوست ها این مراحل را گذرانند و تبدیل به چرم شدند نیاز است در ضخامت های دلخواه برش داده شود، چرم های تزئینی از دامنه رنگی بیشتری برخوردار هستند به همین دلیل مرحله رنگ آمیزی توسط رنگ های مخصوص را طی می نمایند.

چرم های طبیعی دارای شناسنامه هستند که به صورت مستقیم به روی چرم ثبت شده است و در نهایت روانه بازار داخلی و خارجی می گردند.

خرید بهترین چرم گاوی تزیینی

خرید بهترین چرم گاوی تزیینی برای خرید بهترین چرم گاوی نیاز است در کنار دارا بودن اطلاعاتی پیرامون این محصول، فروشنده ای را انتخاب کنید که عرضه چرم تزیینی را به صورت تخصصی و به صورت مستقیم ارائه می دهد.

خط تولید های فعالی در کشورمان مشغول به تولید انواع چرم گاوی می باشند که خریداران آن یا کارخانه های تولید لوازم چرمی هستند یا فروشنده هایی که ورق های چرمی را به صورت متری به فروش می رسانند.

به همین منظور می توانید از طریق همین سایت به عنوان یکی از معادن اصلی چرم گاوی اقدام کنید و سفارشات خود را به ثبت برسانید یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما ارتباط بگیرید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید