ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز عرضه چرم گاوی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت بین چرم های طبیعیتوزیع کننده بهترین چرم گاوی صادراتی

چرم گاوی صادراتی محصولی بسیار مقاوم و با کیفیت است که در دسته چرم های سنگین و نیمه سنگ قرار می می گیرد، دلیل آن نیز وزن و مقاومت بالای این کالای طبیعی است؛ چرم گاوی، صادراتی است و در کنار مصارف داخلی، به اقصی نقاط جهان نیز ارسال می شود تا صنعتگران و فعالان خارجی بتوانند از مزایای بی شمار این محصول بهره مند گشته و بر رونق و شهرت فعالیت های خود بیافزایند.

چرم گاوی صادراتی

 

تفاوت بین چرم های طبیعی

چرم گاوی صادراتی

دسته بندی انواع چرم طبیعی : در دسته بندی انواع چرم طبیعی چرم ها در سه دسته چرم سبک ، چرم نیمه سنگین و چرم سنگین قرار میگیرند که این دسته بندی بر اساس جثه حیوان انجام می شود (چرم بز ، چرم سبک ) (چرم گوسفند ، چرم نیمه سنگین ) (چرم گاو ، چرم سنگین )چرم گاوی در دسته ی چرم های سنگین قرار دارد .

چرم گاوی صادراتی نتیجه ای است که طی فرآیندهای مختلف از پوست این حیوان به دست می آید. دباغی پوست گاو از جمله این فرایندها است که نتیجه آن چرمی است که در فروشگاه‌های چرم فروشی می‌بینید. پس از اتمام دباغی، چرم گاوی برای ساخت محصولات مختلف استفاده می‌شود. این محصولات شامل کت و کاپشن چرمی، کیف و کفش، کمربند، مبلمان، صندلی ماشین و بسیاری موارد دیگر است.مانند همه چیز، چرم ها نیز در بین انواع خود تا حدی متفاوت هستند. بر فرض مثال پوست گاو از برخی جهات ممکن است از پوست بز بهتر باشد در حالیکه پوست بز نیز در بعضی موارد از پوست گاو بهتر است. در زیر پوست گاو را با سایر انواع پوست یعنی پوست گوسفند، پوست بز و بره مقایسه می‌کنیم و تفاوت‌ها آنها را با همدیگر بررسی می‌کنیم.

توزیع کننده بهترین چرم گاوی صادراتی

چرم گاوی صادراتی

علت مقایسه این چند نوع چرم با یکدیگر به این دلیل است که این چرم‌ها بیشتر از سایر چرم‌ها استفاده می‌شوند. اگرچه پوست گاو ممکن است واقعاً ضخیم باشد که باعث استحکام آن از پوست بز می‌شود، اما به اندازه پوست بز انعطاف پذیری و کشش ندارد. پوست گاو تمایل به وزن بیشتر حتی به عنوان یک محصول نهایی دارد در حالی که پوست بز نسبتاً سبک‌تر است. پس چرم گاوی صادراتی کیفیت  بالایی دارد و  اگر به دنبال ویژگی عایق بودن چرم هستید، از پوست گاو بیشتر از پوست بز گرما دریافت خواهید کرد، به همین علت برای تولید کاپشن یا پالتو چرمی، چرم گاوی مناسب‌تر است. اما اگر به دنبال نرم بودن محصول چرمی خود هستید، پوست بز بیشتر به کارتان می‌آید.

از نظر قدرت و مقاومت، پوست گاو بهتر از پوست گوسفند است؛ در حالی که چرم گوسفندی نسبت به چرم گاوی بسیار انعطاف پذیر و قابل کشش است. مانند پوست بز، وزن پوست گوسفند نیز بسیار کمتر از پوست گاو است. برای عایق بودن نیز باز پوست گاوی گرمای بیشتری نسبت به پوست گوسفندی دارد. با این حال ، چرم گاوی صادراتی بهترین کیفیت را داراست. در نرم و لطیف بودن پوست گوسفند بهتر از پوست گاو است. در زمینه مقاومت و دوام، بدیهی است که پوست گاو بسیار بهتر از پوست بره است.

اما پوست بره از نظر قابلیت کشش و انعطاف بهتر از پوست گاو بوده و انعطاف آن تا حدودی شبیه پوست گوسفند است. در مورد وزن نیز باز هم بدیهی است که وزن پوست گاو بیش از پوست بره است و از نظر عایق بودن نیز به همین منوال بهتر از آن است. از طرف دیگر، پوست بره بسیار نرم تر از پوست گاو است. برای خرید عمده چرم گاوی صادراتی با ما در ارتباط باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید