ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز فروش چرم خام گاوی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات کافی در مورد چرم گاویتولید بهترین چرم خام گاوی صادراتی

برای تولید انواع چرم از پوست حیوانات متفاوتی استفاده می شود که از بهترین نوع چرم های تولید شده چرم گاوی می باشد به گونه ای که صدر جدول چرم های خام را به خود اختصاص داده است. چرم خام گاوی که در ایران تولید می شود کیفیت بالایی داشته است و برخی از شرکت های تولید چرم، چرم های خود به بازارهای جهانی صادر می کنند. چرم خام گاوی صادراتی کیفیت بالایی داشته و رنگ بندی متفاوت و گوناگونی نیز دارد.

 

اطلاعات کافی در مورد چرم گاوی

اطلاعات کافی در مورد چرم گاوی ابتدا در مورد چرم خام گاوی بدانیم. چرم خام گاوی همان چرم فینیش است، یعنی مراحل دباغی را کامل طی کرده است و به خوبی رنگ آمیزی شده و آماده استفاده در انواع صنایع می باشد. چرم گاوی ویژگی های خاص خود را دارد. ساختار فیبری موجود در چرم گاوی از سایر چرم ها محکم تر می باشد که این باعث دوام هرچه بیشتر چرم گاوی می شود.

به همین علت ترک خوردگی و پارگی چرم گاوی از سایر چرم ها کمتر می باشد. علاوه بر این ساختار فیبری محکم، چرم گاوی به اندازه گاوی انعطاف پذیر بوده و با ساختار بدن کاملا سازگار می باشد. چرم گاوی به نسبت دیگر چرم ها از خاصیت ضد آبی بهتری برخوردار است و به طور طبیعی رطوبت را دفع کرده و جذب رطوبت در آن بسیار پایین می باشد.

علیرغم همه این موارد، دباغی این نوع چرم بسیار راحت بوده و هر نوع روش برنزه سازی بر روی چرم گاوی قابل انجام خواهد بود. چرم خام گاوی بسیار ضخیم است به نوعی که به تولید کننده اجازه می‌دهد که حکاکی‌های پیچیده‌ و زیبایی را بر روی سطح چرم انجام دهد.

تولید بهترین چرم خام گاوی صادراتی

تولید بهترین چرم خام گاوی صادراتی مانند همه چیزهایی که در دنیا وجود دارد، در بین انواع چرم نیز تفاوت هایی وجود دارد. چرم خام گاوی همان طور که گفته شد از بهترین و پرکاربردترین چرم هایی است که در سراسر جهان تولید می شود. چرم گاوی مزایای بسیاری دارد و معایب آن نسبت به مزایای آن کمتر است.

به نوعی که چرم گاوی از رایج ترین انواع چرم از گذشته تا کنون می باشد. چرم گاوی عایق بسیار خوبی در برابر سرما می باشد و در کشورهایی با زمستان های سرد و طولانی می تواند بهترین انتخاب باشد و گرم نگه داشتن افراد را کاملا تضمین می نماید.

چرم خام گاوی صادراتی کیفیت بسیار بالایی داشته و همه ویژگی هایی که در بالا گفته شد را دارد. فروش چرم صادراتی در ایران توسط تولیدی های زیادی انجام می شود. در بازارهای جهانی چرم ایرانی یکی از بهترین چرم ها بوده و محبوبیت بسیار بالایی دارد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید