ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز فروش چرم گاوی خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین روش نگهداری از چرم گاوی خامتولید کننده عمده چرم گاوی خام
چرم گاوی خام

فروش چرم گاوی خام به صورت عمده و کلی صورت می‌ گیرد و مشتریان می توانند به این صورت هزینه کمی بابت آن پرداخت کنند. به دلیل مصرف بسیار بالایی که دارد تولید کنندگان در حجم انبوه به ساخت این کالا پرداخته اند. این محصول توسط بهترین برندهای ایرانی تولید شده و در بازار داخلی و خارجی به صورت انبوه عرضه می گردد.

چرم گاوی خام

بهترین روش نگهداری از چرم گاوی خام

بهترین روش نگهداری از چرم گاوی خام چرم گاوی خام از بهترین مواد اولیه در تهیه بسیاری از پوشاک و محصولات به شمار می ‌رود که دارای ویژگی های منحصر به فرد مانند استحکام بالا است، بهترین روش نگهداری از این نوع چرم استفاده از یک محلول پاک کننده می باشد که می توان صورت خانگی آن را به راحتی تهیه نمود.

به این منظور باید یک لیوان آب را به همراه یک قاشق شامپو بچه و سه قطره سرکه سفید را با یکدیگر مخلوط نموده و سپس می توان با استفاده از یک اسفنج نرم این محلول را به آرامی بر روی چرم کشید تا هر گونه آلودگی و گرد و غبار از سطح آن پاک کرد شود.

برای افزایش ماندگاری چرم ‌گاوی باید به صورت مرتب گرد و غبار را از روی آن پاک کرد چرا که موجب فرسایش چرم می شود؛ واکس های مخصوص نیز برای مراقبت از چرم گاوی تولید شده اند که موجب افزایش عمر آن و لطافت چرم می گردند، به هیچ عنوان نباید چرم‌ گاوی را در برابر رطوبت و نور خورشید قرار داد.

تولید کننده عمده چرم گاوی خام

تولید کننده عمده چرم گاوی خام تولید عمده چرم گاوی خام به واسطه بهترین مواد اولیه و با بهره گیری از ماشین آلات و دستگاه های روز دنیا انجام می‌شود، جهت تهیه کالا کارخانجات بسیار متعددی را در سراسر کشور می‌توان مشاهده نمود که دارای سال ها تجربه و سوابق درخشان هستند و به صورت انبوه به تولید کالا می‌پردازند.

هدف اصلی تولید کننده چرم جلب رضایت و اعتماد مشتریان است؛ تولیدکنندگان کیفیت بالایی را در تک تک محصولات خود ایجاد می کنند، همچنین جهت امکان خرید و سهولت تهیه آن قیمت‌های بسیار مناسبی برای این افراد در نظر گرفته شده اند تا همگی افراد با هر بودجه و درآمدی بتوانند آن را تهیه کنند.

این کالا دارای تنوع بسیار زیادی است و در بسته بندی های جذاب و بسیار مقاوم آماده می‌شود، شما می توانید جهت سفارش بهترین تولیدات ایرانی و خارجی با کارشناسان فروش این شرکت به صورت تلفنی ارتباط برقرار نموده و درخواست خود را به ثبت برسانید.

امکان ثبت سفارشات عمده نیز وجود دارد که در این صورت هزینه کالا بسیارکاهش می یابد؛ تمامی سفارشات به صورت سالم در سراسر کشور فرستاده می شوند و مشتریان می توانند از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید