ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز فروش چرم گاوی سوپر وکیومی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره انواع چرم گاویخرید انواع چرم گاوی سوپر وکیومی

در میان چند نمونه از چرم های رایج که شامل چرم های گوسفندی، بزی و… هستند نمونه های به دست آمده از پوست گاو جزو ضخیم ترین مدل ها شناخته شده که هر یک با فرآوری های مختلفی در اختیار مصرف کنندگان و تولیدی ها قرار می گیرد. مراکز فروش چرم گاوی سوپر وکیومی ضخیم ترین و بهترین چرم های موجود در بازار را به دست مصرف کنندگان رسانده و شما نیز در این زمینه می توانید خرید موفقی داشته باشید.

مراکز فروش چرم گاوی سوپر وکیومی

اطلاعاتی درباره انواع چرم گاوی

اطلاعاتی درباره انواع چرم گاوی چرم ها اغلب به صورت فوتی به فروش می رسند از نمونه های ۵ فوت گرته تا مدل های ۲۵ فوت که به انتخاب خود و بر حسب نیاز می توانید اقدام به خرید هر کدام از آن ها کنید. چرم های گاوی خوشبختانه دارای تنوع رنگی بسیار بالایی بوده و شما می توانید از میان رنگ های رایج مشکی، زرشکی، سفید و قهوه ای هر کدام را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

در میان چند مدل از چرم گاوی که هر یک درجه کیفی خاصی دارد مدل های سوپر ممتاز و سوپر وکیومی از بهترین نمونه چرم ها شناخته شده که از آن ها برای ساخت انواع لوازم چرمی استفاده می شود، از چرم های عنوان شده برای ساخت انواع کاپشن، کت و حتی کفش استفاده می شود، چرم گاوی بخاطر دارا بودن ضخامت مناسب بهترین گزینه برای ساخت کیف های اداری، رودوشی و کیف پول می باشد.

اگر با دقت بر روی چرم های گاوی توجه نمایید می بینید که سطح آن ها یکسان نبوده و دارای خلل و فرج یا چروک های کوچکی می باشد، وجود چروک و خط بر روی چرم بهترین روش برای تشخیص اصالت چرم هاست. شما در هنگام خرید چرم ها باید سعی کنید از اصل ترین و طبیعی ترین نمونه های آن خریداری کنید.

خرید انواع چرم گاوی سوپر وکیومی

خرید انواع چرم گاوی سوپر وکیومی انواع چرم گاوی در درجه های کیفی گوناگون قابل سفارش هستند که به انتخاب خود و بر حسب نوع مصرفی که دارید می توانید برترین مدل های آن را تهی کنید، فروشگاه arcescharm با تمامی تلاشی که در سال های اخیر انجام داده توانسته بستری امن و قابل اعتماد برای خرید چرم های طبیعی ایجاد کرده تا شما در این زمینه بتوانید یک خرید مفیدی داشته باشید.

اگر قصد خرید چرم های سوپر وکیومی را دارید می توانید آن ها را در فوت های گوناگون تهیه کنید، معمولا چرم های ضخیم تر قیمت بیشتری داشته که از آن ها برای سازه های مقاوم با درجه کیفی عالی استفاده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چرم های گاوی سوپر وکیومی با ما تماس بگیرید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید