ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز فروش چرم گاوی ضخیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش پیاده سازی چرم طبیعی با ضخامت بالاخرید مستقیم چرم گاوی ضخیم

چرم گاوی ضخیم یکی از محصولاتی است ، که کاربرد فراوانی در صنعت نساجی و تولید کیف ، کفش ، پالتو و کاپشن دارد. فرآیندی که از دباغی پوست و موی گاو به دست می آید ، را چرم گاوی می گویند. چرم گاوی بسیار ضخیم و محکم است ، و نسبت به چرم های دیگر کمتر ترک می خورد و پاره می شود. از قابلیت ضد آب بر خوردار است. و چون پوست گاو ضخیم است چرم آن نیز ضخیم است . و در برابر سرما و گرما نیز مقاوم است. بازار خرید چرم به صورت اینترنتی و آنلاین داغ است ، و عرضه کنندگان فروش چرم  را به صورت عمده و جزئی با بالاترین کیفیت عرضه می دارند.

مراکز فروش چرم گاوی ضخیم

روش پیاده سازی چرم طبیعی با ضخامت بالا

روش پیاده سازی چرم گاوی ضخیم در روش سنتی بیشتر از پوست گاو برای تولید چرم گاوی ضخیم استفاده می شود. چون از پوست گاومیش نرم تر و از پوست گوسفند ضخیم تر است. و در مراحل دباغی کمتر صدمه می بینند. و چرم به دست آمده از آن بسیار مرغوب است .

در عمل دباغی ابتدا پوست ها را به مدت ۱۰ روز در آب مازو می خوابانند. و هر روز لگدمال می کنند. پس از آن در آفتاب می گذارند ، تا خشک شود. سپس در محلول آب و نمک می گذارند تا از فاسد شدن چرم جلوگیری کنند. بعد با سنگ پا بلور های نمک را از آن جدا می سازند. و برای نرمی چرم از پیه آب شده استفاده می کنند. چرم گاوی ضخیم

پس از چند روز آن را می شویند و به رنگ رزی می برند ، تا چرم ها را رنگ کنند. و به میله آویزان می کنند ، تا خشک شوند. و در آخر آن را با سنگ یشم می سایند ، تا صاف و براق شوند. این روش دباغی به روش سنتی است . که حدودا ۳ ماه طول می کشد تا انجام شود. ولی بعضی تولید کنندگان این دباغی را در ۲۳ مرحله انجام می دهند ، تا چرم گاوی ضخیم و محکمی را به دست بیاورند.

قسمت براق و صاف پوست گاو برداشته می شود. و قسمت زیرین آن که دارای ضخامت و محکم است با عملیات دباغی و رنگ رزی در کارخانه ها به صورت چرم گاوی طبیعی در می آید . تولید چرم کار ساده ای نیست و حقیقتا چندین روز زمان می برد ، تا پوست حیوان دباغی شود. و به چرم تبدیل شود. به همین دلیل است که قیمت چرم نسبتا گران است. ولی در عین حال محصولات چرمی بسیار زیبا است.

خرید مستقیم چرم گاوی ضخیم

خرید مستقیم چرم گاوی ضخیم خرید مستقیم چرم گاوی باعث شده است ، تا تولید این محصول بسیار بالا باشد. و قیمت ارزان این محصول موجب استفاده ی بیشتر تولید کنندگان در صنعت نساجی شده است. چرم گاوی از نظر ضخامت و محکمی در نمونه های مختلفی وارد بازار شده و به صورت مستقیم خرید و فروش می شوند. ولی نمونه ی بارز آن چرم گاوی ضخیم است ، که رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید