ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز فروش چرم گاوی طرح دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی جدیدترین طرح های چرم گاویصادرات کلی چرم گاوی طرح دار

چرم گاوی طرح دار از جمله چرم های بسیار ارزشمند می باشد که استفاده از آن بسیار متداول بوده و دارای طرح های فوق العاده زیبایی می باشد چرم گاوی طرح دار از پوست گاو تهیه شده که طی مراحلی دباغی شده و به چرم تبدیل می شود.

استفاده از چرم طرح دار برای انواع کیف ها کفش ها بارانی و کمربند ها مورد استفاده قرار می گیرد، که هم دارای ویژگی های بسیار مناسب بوده و هم زیبایی ‌فوق العاده‌ای دارد، به همین دلیل استفاده از آن بسیار متداول بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

مراکز فروش چرم گاوی طرح دار

معرفی جدیدترین طرح های چرم گاوی

معرفی جدیدترین طرح های چرم گاوی جدید ترین طرح های چرم گاوی عبارت اند از طرح چرم افكت يا ابرو بادي در این نوع چرم طرحی شبیه ابر و باد دارد، چرم ورنی ورنی از پوست گاو به دست آمده و براق می شود و زیبایی خاصی دارد.

چرم فلوتر که لطیف و مقاوم می باشد، چرم نبوک که استحکام و دوام بالایی دارد.نبوک از بیرونی‌ترین لایه پوست ساخته می‌شود به همین علت سختی و استحکام بالایی دارد و در برابر خراش بسیار مقاوم می باشد.‌ چرم اشبالت که چرمی پرزدار می باشد‌.

چرم جیر جیر که چرمی مخملی می باشد، چرم کوروکو که شکل ظاهری آن مانند پوست کروکودیل و مار می باشد و چرم چاپی که هر گونه طرح مورد نیاز را می توان بر روی چرم چاپ کرد.

بروشاو چرم بروشاو نوعی چرم نیمه ورنی است که شباهت زیادی به ورنی دارد. چرم الگانت یا شبرو که یکی از مرغوبترین انواع چرم موجود در بازار به شمار می رود.

در واقع می توان گفت چرم گاوی دارای طرح های بسیار زیبا و منحصر به فردی می باشد و هم کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد و در نتیجه استفاده از آن بسیار مناسب بوده و بسیار توصیه می گردد.

صادرات کلی چرم گاوی طرح دار

صادرات کلی چرم گاوی طرح دار همان گونه که از ویژگی ها و فواید چرم گاوی طرح دار گفته شد، استفاده از آن برای دوخت انواع محصولات بسیار مناسب بوده و به علت زیبایی منحصر به فردی که دارد استفاده از آن بسیار توصیه می شود.

این سایت یکی از صادر کنندگان کلی چرم گاوی طرح دار می باشد که فروش چرم در این سایت با کیفیت بسیار عالی و مناسب ترین قیمت انجام می شود. مشتریان و علاقمندان عزیز به خرید چرم گاوی طرح دار با کیفیت بسیار بالا و مرغوب می ‌توانند به این سایت مراجعه کرده و خریداری نمایند و با یکبار خرید مشتری دائمی این سایت شوند.

صادرات چرم در این سایت به صورت عمده انجام گرفته و امکان ارسال به سراسر کشور موجود می باشد هدف این سایت ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز می باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید