ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز پخش چرم گاوی هورس

آنچه در این مقاله می خوانید...

این چرم طبیعی چگونه تولید می شود؟ارائه مستقیم چرم گاوی هورس
چرم گاوی هورس

یک نوع دیگر از چرم های معروف ایران چرم گاوی هورس است که مراکز پخش چرم مرغوب آن را از تولید کنندگان دریافت و در بازار به فروش می رسانند.

چرم گاوی هورس در سطح خود پرزهای ریز داشته و متفاوت از چرم نبوک صاف است و به دلیل دوام عالی آن در تولید انواع کیف و کفش استفاده می گردد.

مراکز پخش چرم گاوی هورس

این چرم طبیعی چگونه تولید می شود؟

چرم گاوی هورس جالب است اطلاعاتی در باره تولید چرم گاوی هورس و اینکه چگونه فرآوری می گردد و از چه موادی تشکیل می شود را بدانید.

چرم هورس بعد از عملیات دباغی کامل برای چاپ نهایی آماده شده و با استفاده از واکس مخصوص سطح چرم را پرزدار کرده و با استفاده از مواد شیمیایی مخصوص سطح را مخملی می نمایند.

تولید چرم هورس بر اساس نیاز بازار و مشتری تولید و انبار می گردد و دباغی یکی از مهمترین مراحل تولید چرم هورس است که دارای مراحل مختلفی از جمله پیش دباغی، پرداخت چرم و پوشندگی چرم است که هر کدام از این مراحل تا هفته ها ممکن است طول بکشد.

هدف اصلی از دباغی برطرف کردن عیوب دانه ها و تضمین مقاومت چرم بوده تا چرمی یکدست تولید گردد و یک سطح صاف و تمیز به وجود آید و بتوان از این ویژگی در تولید انواع کیف و کفش استفاده کرد.

ارائه مستقیم چرم گاوی هورس

چرم گاوی هورس ارائه چرم به صورت مستقیم و بدون واسطه چرم گاوی هورس از تولید به مصرف تهیه شده از چرم دباغی شده طبیعی درجه یک در این شرکت انجام می گیرد.

برای شناسایی انواع چرم هورس و پوست تهیه شده از آن جهت تولید چرم اصل،اطلاعات جامع تری برای تولید کننده ها نیاز است و خرید مستقیم این نوع چرم برای تولید کننده ها به صرفه بوده و به دلیل نوسانات بازار باید سفارش خود را به موقع انجام دهید.

چرم طرح هورس فقط از پوست گاو نیست و از پوست حیوانات دیگری مانند گاو، شتر و بز می توان این چرم لاکچری را با رخ زیبا برای ساخت انواع کیف و کفش تولید کرد.

چرم هورس در تولید انواع مبل های لاکچری به دلیل کیفیت بالا استفاده می گردد و شیک ترین نوع چرم برای روکش انواع مبلمان و صندلی است و به دلیل مقاومت کششی بالا تا سالیان متمادی می توانید از چرم بهره برد.

شما می توانید به صورت غیر حضوری از مشاوان فروش ما در زمینه قیمت روز چرم هورس بهره مند گردید.

چرم گاوی هورس همچنین جهت ساخت انواع دستکش محافظتی استفاده می گردد که تولید کننده های این نوع دستکش می توانند از خدمات و محصولات چرم هورس شرکت ما استفاده نمایند تا به صورت مستقیم و بدون واسطه چرم مورد نیاز آنها ارسال گردد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید