ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرجع پخش چرم گاوی طرح دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع چرم گاوی طرح دارتولید انبوه چرم گاوی طرح دار
چرم گاوی طرح دار

چرم گاوی طرح دار در واقع یک بیزینس فعال را گوشزد می کند. از جمله کالاهای داخلی که طرفداران زیادی در کشور عزیزمان دارد. مراکز پخش این چرم ها در کشور در اکثر نقاط کشور قرار دارند. اما مراکز استان ها همیشه سهم خوبی در فروش عمده این محصولات را به خود اختصاص داده اند. شاید تهران در این زمینه پیشرو از دیگر شهرهای کشور باشد.

 چرم گاوی طرح دار

آشنایی با انواع چرم گاوی طرح دار

آشنایی با انواع چرم گاوی طرح دار چرم گاوی طرح دار یک چرم خوب و ساده است که بعنوان یک مرغوب و پر استفاده در بین مردم رایج است، البته چون این چرم ها در تولید انوااع کیف ها سرو کار دارد لازم است با فرمولاسیون ساده تری ساخته شود، چرا که علاوه بر هدیه یک کیف مجلل و زیبا به مصرف کنندگانش لازم است ماندگاری خوبی هم داشته باشد.

باید دارای رنگ بندی های زیبا باشد و افراد زیادی را به سوی خودش جذب کند. ما زمانی که از چرم های طرح دار استفاده می کنیم که طراحی دوخت خوبی داشته باشند و در حدی باشد که زیبایی کیف را چند برابر به نمایش بگذارد. و نیاز به صحبت درباره کیفیت این چرم احساس نشود.

اگر طراحی روی چرم را دیده باشید می بینید که بعضی از آنها به صورت اشکال هندسی نامنظم هستند و یا گاها به صورت دوایر نامنظم می مانند و تصویر نامفهومی را تولید می کنند این خودش یک مشخصه منحصر به فرد در تولید محسوب می شود.

چرم گاوی طرح دار با کیفیت و مرغوب جلوه ای بسیار زیبا و شکیل دارد و به راحتی با آب سرد هم تمیز می شود و مناسب دوخت انواع لباس های زنانه شامل پالتو و کاپشن ها هم می شوند.

از آنها در تولید انواع جا کلیدی ها مورد استفاده می گیرد. موارد زیادی دیگر هم هست که می توان از چرم های طرح دار استفاده نمود از جمله روکش های صندلی خودروی شما که جلوه ای زیبا را می آفریند.

تولید انبوه چرم گاوی طرح دار

تولید انبوه چرم گاوی طرح دار در تولید چرم گاوی طرح دار با استفاده از برند این محصولات و توان مالی تولید کننده که به عنوان دو نقطه قوت تولیدکنندگان چرم های طرح دار به حساب می آید می تواند زمینه تولید این چرم ها را بسیار پررونق به نمایش بگذارد.

در پخش چرم توزیع کنندگان این محصول در سایه قوانین دست و پا گیر رشد جوانه برندسازی کالای چرم گاوی ایرانی بسیار کند است و به مسیر حمایتی بیشتری برای رشد سریع نیاز دارند. آنها با این حال دست از تلاش در توزیع چرم های خود بر نداشته و در این زمینه بسیار فعال در بازارهای داخلی و بین اللملی دیده شده اند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید