ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز انواع چرم گاوی ضخیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت انواع چرم گاوی ضخیمتولید ویژه چرم گاوی ضخیم

چرم گاوی ضخیم به عنوان بهترین چرم موجود در بازار شناخته می شود که طرفداران بسیار زیادی دارد. با توجه به این که روز به روز بر میزان متقاضیان انواع چرم های گاوی ضخیم افزوده می ‌شود، از همین جهت مرکز انواع چرم گاوی ضخیم سعی دارد تا برای توزیع چرم گاوی درجه ۱ و بی نظیر در ویترین فروش خود، ابتدا به کیفیت آن توجه کرده و سپس به تمامی نقاط ایران ارسال کند تا تمامی مصرف کنندگان ایرانی بتوانند به انواع متنوع چرم های گاوی ضخیم دسترسی داشته باشند.

مرکز انواع چرم گاوی ضخیم

کیفیت انواع چرم گاوی ضخیم

کیفیت انواع چرم گاوی ضخیم چرم های گاوی که از دباغی پوست گاو حاصل می ‌شوند، بسته به میزان ضخامت شان، در سه دسته، چرم سبک، نیمه سنگین و سنگین طبقه ‌بندی می ‌شوند. چرم ضخیم به عنوان چرم سنگین شناخته می ‌شود که در اندازه های گوناگونی نیز به تولید می ‌رسد.

چرم گاوی ضخیم به دلیل تراکم بافت و زیبایی ظاهری که دارد، از مرغوبیت بیشتری بهره مند است و از پر مصرف ترین نوع چرم ها در بازار محسوب می‌ شود. ضخامت بالای این چرم موجب شده است که مقاومت آن در برابر نیرو های کششی و فشاری افزایش یابد. از همین جهت چرم گاوی ضخیم بیشتر برای تولید کمربند و کیف و کفش به کار می‌ رود و محصولات تولید شده توسط چنین چرم ‌های گاوی از طول عمر بالایی بهره مند هستند.

چرم گاوی ضخیم از لحاظ کیفیت تنوع بسیاری دارد که این تنوع در کیفیت موجب می‌ شود تا خریداران هنگام خرید سر در گم شوند. از همین جهت برای خرید بهترین چرم گاوی ضخیم باید به ضخامت و نیز تراکم موجود در بافت چرم توجه کنید. هر چقدر تراکم موجود در بافت چرمی بیشتر باشد، مقاومت آن در برابر کشش و پوسیدگی افزایش می یابد و در نتیجه از کیفیت بیشتری بهره مند می شود.

تولید ویژه چرم گاوی ضخیم

تولید ویژه چرم گاوی ضخیم چرم گاوی ضخیم یکی از پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین چرم ها در صنایع تولید کیف و کفش محسوب می شود که دلیل آن هم این است که این چرم ها نسبت به سایر چرم های سبک و نیمه سنگین مقاومت بیشتری دارند و محصولات تولید شده از این چرم ها از طول عمر بیشتر و کیفیت منحصر به فردی بهره مند می شوند.

با توجه به این موضوع چرم گاوی ضخیم متقاضیان زیادی دارد و نیز تولید چرم گاوی ضخیم با کیفیت بسیار بالا در حجم انبوه توسط مراکز تولید کننده مربوطه در اکثر نقاط ایران انجام می‌ شود تا این چرم به حد کافی در اختیار تمامی متقاضیان در سراسر ایران قرار گیرد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید