ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز توزیع چرم طبیعی گاوی خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی چرم طبیعی گاوی خامتولید انواع چرم طبیعی گاوی خام

چرم محصولی بسیار با کیفیت و پر استفاده است که از زمان های دور تا کنون برای تولید انواع پوشاک و البسه و انواع کالا و تجهیزات به کار می رفته است، چرم طبیعی به دلیل مزیت های فراوان بسیار پر فروش و پر طرفدار است، مرکز توزیع چرم طبیعی گاوی خام محصول را با درجه کیفی فوق العاده و نرخ های ارزان و استثنایی ارائه می دهد.

مرکز توزیع چرم طبیعی گاوی خام

بررسی کیفی چرم طبیعی گاوی خام

بررسی کیفی چرم طبیعی گاوی خام برای تولید و ساخت چرم طبیعی گاوی خام آن را به روش های مختلف در محلول هایی شیمیایی و گیاهی گذاشته و می خیسانند، سپس چرم را که قابلیت فساد دارد به محصولی بسیار درجه، با کیفیت و مقاوم در برابر فساد تبدیل کرده و محصول تولیدی دوام فوق العاده ای دارد که برای مصارف مختلف بسیار به کار می رود.

مقاومت بالای چرم در برابر انواع عوامل محیطی مانند کشیدگی، پارگی، ساییدگی، خراش، ترک و دیگر شرایط به اثبات رسیده و آن را با طرح و رنگ های متنوع برای مصارف مختلف به کار می برند، چرم طبیعی گاوی با دوام و مرغوبیت بالا برای ساخت انواع تجهیزات موسیقی به کار رفته و آن را در صنعت تولید انواع پوشاک و البسه بسیار به کار می برند.

با استفاده از این چرم می‌توان انواع اکسسوری های زیبا، شیک و با دوام را تولید کرد، دوام و کیفیت چرم خام گاوی به اندازه ای است که از آن برای تهیه انواع کیف و کفش های زیبا و با دوام بسیار بهره می برند.

چرم به دلیل کیفیت فوق العاده و سایر ویژگی ها نوعی کالای تجملاتی شیک و مد روز است که هیچ وقت از مد نیفتاده و طول عمری طولانی دارد.

تولید انواع چرم طبیعی گاوی خام

تولید انواع چرم طبیعی گاوی خام تولید انواع چرم طبیعی گاوی خام مطابق با استانداردهای روز و به صورت کاملا پیشرفته انجام می شود، این مرکز با بهره گیری از کادری مجرب و افراد متخصص در این زمینه و استفاده از به روزترین دستگاه ها، بهترین چرم طبیعی مرغوب و درجه یک را تولید کرده و با کیفیت بالا و درجه یک عرضه می کند.

تولید چرم طی مراحلی انجام می شود که به مرحله شست و شو و خیساندن، آهک دهی، لش زدایی و دیگر مراحل دسته بندی می شود که طی آن پوست فساد پذیر حیوانات به یک ماده طبیعی پایدار و انعطاف پذیر تبدیل می شود، طی مراحل تولید چرم را از تمامی مواد زائد و آلوده پاک نموده و آن را برش داده و تراش می زنند که این مراحل توسط دستگاه های مدرن صورت گرفته و چرم را با ضخامت های مختلف در می آورند.

تولید چرم از این طریق به روش های بسیار استاندارد و بهداشتی صورت گرفته و محصول بدون هیچ گونه مواد اضافی و ناخالصی است، اولویت این مرکز مرغوبیت محصول و سلامت مصرف کننده است، بازار چرم محصول را به صورت تضمینی ارائه داده و با ارسال مستقیم محصول به مناطق مختلف خدمات زیادی در زمینه رفاه مشتریان انجام می دهد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید