ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز توزیع چرم گاوی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین نوع چرم طبیعیقیمت چرم گاوی درجه یک عمده

چرم گاوی درجه یک در سایت ما قابل عرضه است. چرم گاوی در رده چرم های پر طرفدار و با کیفیت به شمار می رود. از چرم گاوی برای تولید وسایل مختلف از جمله کیف، کفش، صندلی، ماشین، مبلمان، لباس، کاپشن استفاده می شود. گاو یک حیوان اهلی است که از گوشت شیر پوست استفاده می شود. چرم گاو طی فرایند ابتدا مختلفی از پوست گاو به دست می آید.

مرکز توزیع چرم گاوی درجه یک

مشخصات بهترین نوع چرم طبیعی

مشخصات بهترین نوع چرم گاوی

  • از مشخصات چرم گاوی درجه یک این است که دارای مقاومت بسیار بالا می باشد و ضخیم تر از دیگر چرم های حیوانات است.
  • ساختار فیبری چرم گاو باعث می‌شود که ترک خوردگی و پاره شدگی کمتری شود‌.
  • یکی از مواردی که نشان دهنده کیفیت چرم‌گاوی انعطاف پذیری بالای این نوع چرم است که در هر ساختی منعطف شده و به همان حالت در می آید.
  • وسیله‌ای لباسی که از چرم گاو تهیه می‌شود به علت انعطاف پذیری بالا به صورت روزمره قابل استفاده است.
  • اگر چرم گاوی درجه یک به خوبی واکس زده شود یک چرم ضدآب عالی می‌شود که برای تولید بارانی و کاپشن بسیار مناسب است.
  • چرم بکار رفته شده برای تولید مبل اگر از چرم گاو باشد مطمئن باشید که مبل شما دعوام بالایی دارد زیرا همانطور که گفته شد ضخامت چرم با نسبت به دیگر حیوانات بسیار بالا است به همین دلیل پوست پوست نخواهد شد، دقت داشته باشید چرم گاو در صورتی دوام ضخامت بالایی دارد که سورت آن زیاد باشد.
  • همانطور که می دانید پوشیدن لباس های چرم یا استفاده از کیف و کفش چرم نشان دهنده یک کلاس بالا و جذابیت زیاد است به همین دلیل سعی کنید که همیشه و سایر خود را از جنس چرم گاوی درجه یک خریداری کنید با توجه به مواردی که در فوق ذکر شد این چرم یک چرم فوق العاده به حساب می آید.
  • اگر کارگاه تولیدی دارید بهتر از همین الان به سایت ما سر بزنید و چرم گاوی خریداری کنید. با این کار کیفیت خود را بالا می‌برد و رضایت مشتری را جذب خواهید کرد.
  • شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چرم گاوی و مطلع شدن از قیمت این محصول از طریق شماره تلفن های موجود با ما تماس بگیرید.

قیمت چرم گاوی درجه یک عمده

قیمت چرم گاوی درجه یک عمده تولید چرم گاوی، فروش چرم گاوی با قیمت مناسب و کیفیت عالی در سایت ما موجود است اگر قصد خرید دارید به سایت ما سر بزنید و به صورت آنلاین خرید کنید ما برای کسانی که از سایت خرید کند تخفیفات ویژه در نظر گرفته ایم که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما که همیشه خدمت گزاران شما هستند در ارتباط باشید و از طریق شماره تلفن های موجود با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت کنید ارسال مطمئن محصول در زمان کوتاه به درب منزل از وظایف اصلی ما به شمار می‌رود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید