ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز تولید چرم الگانت گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی چرم الگانت گاوینرخ روز چرم الگانت گاوی

مرکز تولید چرم الگانت گاوی این چرم را به صورت عمده تولید می کند. چرم الگانت را معمولا از پوست گاوی و بزی تهیه می کنند. این چرم جز با کیفیت و مرغوب ترین نوع چرم در داخل بازار می باشد. چرم الگانت از نوع چرم طبیعی به حساب می آید. این چرم را از بالا ترین لایه چرمی یعنی top grain درست می کنند. به همین دلیل در دسته چرم های لوکس و گران قیمت به حساب می آید. از چرم الگانت برای تولید انواع محصولات لوکس و شیک استفاده می شود.

مرکز تولید چرم الگانت گاوی

بررسی کیفی چرم الگانت گاوی

بررسی کیفی چرم الگانت گاوی بررسی کیفی چرم الگانت گاوی نشان می دهد که این چرم را از بهترین پوست ها که به صورت صاف و بدون لکه می باشند درست می کنند. چرم الگانت را بعد از زدودن لک ها و مو ها پوست به خوبی دباغی می کنند. در مرحله دباغی از رنگ های متنوع هم بر روی سطح این چرم استفاده می شود سطح این چرم یک دست و یکنواخت می باشد.

چرم الگانت یک طرف صاف و یک طرف دارای پرز می باشد. لذا چرم الگانت نرم و انعطاف پذیر می باشد. این ویژگی از شاخصه های مهم این چرم به حساب می آید. این چرم برق ملایم و لطیفی دارد که این فرایند در مرحله فینیش به چرم داده شده است و زیبایی چرم را دو چندان کرده است.

چهره چرم الگانت در واقع بافت ارگانیک پوست گاوی را نشان می دهد. این چرم به مرور زمان زیباتر هم می شود. و جلوه ای اصیل و شکیل به خود می گیرد. انعطاف پذیری و نرمی آن هم یکی دیگر از خصوصیات چرم مربوطه به حساب می آید. این چرم به دلیل مرغوبیت مناسبی که دارد در زمینه تولید انواع پوشاک همچون کیف، پالتو و کفش و غیره به کار می رود. طول عمر این محصولات بیشتر می باشد از طرفی دیگر دوام و مقاومت این محصولات هم بیشتر می باشد.

نرخ روز چرم الگانت گاوی

نرخ روز چرم الگانت گاوی نرخ روز چرم الگانت گاوی در نمایندگی ها عرضه کننده درج شده است. هر چه قدر کیفیت چرم بیشتر بوده باشد نرخ خرید و فروش آن نیز بیشتر خواهد بود. مشتریان چرم الگانت را با روش ها متعددی می توانند سفارش دهند یکی از این روش ها سفارش مستقیم می باشد در این صورت چرم الگانت زیر قیمت بازار به دست مصرف کننده می رسد.

نرخ چرم همان طور که گفته شد به نوع خرید و کیفیت آن بستگی دارد مصرف کننده چرم الگانت را به روش بدون واسطه می توان سفارش داد. در این روش چرم با هزینه ارزان به دست مشتری می رسد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید