ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز تولید چرم گاوی اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

راه های تشخیص چرم گاوی اصلبهترین قیمت انواع چرم گاوی اصل

چرم گاوی یکی از چرم های طبیعی پر طرفدار است که بیشتر در ساخت انواع کیف و کفش های مردانه به کار می رود. این نوع چرم نسبت به چرم های دیگر فراوان تر و کاربردی تر می باشد و استفاده از آن در سطوح گسترده تری انجام می پذیرد و متقاضیان و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. از این رو بسیاری از مراکز تولید چرم گاوی اصل محصولات تولید شده توسط خود را به صورت مستقینم در معرض فروش قرار می دهند.

مرکز تولید چرم گاوی اصل

راه های تشخیص چرم گاوی اصل

راه های تشخیص چرم گاوی اصل چرم گاوی نسبت به چرم های دیگر مانند چرم بز، شتر و شترمرغ تفاوت های شاخص و بارزی دارد که به راحتی می توان آن را از دیگر چرم های طبیعی تشخیص داد. برخی از ویژگی های چرم گاوی و برخی از تفاوت های فاحش و آشکاری که این چرم نسبت به انواع دیگر چرم ها دارد عبارتند از؛

  1. انواع چرم گاوی دارای ضخامت بسیار بیشتری در مقایسه با چرم های طبیعی دیگر هستند و این یکی از مشخصات چرم گاوی است که می توان به راحتی به وسیله آن این چرم را از چرم های دیگر تشخیص داد.
  2. وجود خطوط غیر یکنواخت بر روی سطح چرم نیز یکی از مشخصات بارز این چرم می باشد. اگر خطوط به صورت یکنواخت باشند می بایست نسبت به اصل بودن آن شک نمود.
  3. وجود بوی چرم نیز نشانگر اصل بودن محصول می باشد.
  4. چرم گاوی به دلیل ضخامت زیادش دارای خاصیت ایستایی بیشتذی نیز است و به همین دلیل از آن بیشتر در ساخت کیف های اداری مردانه و انواع مختلف کفش ها استفاده می کنند.
  5. اندازه و مساحت ورق چرم گاوی نسبت به چرم های دیگر بزرگتر است و این نیز یکی از مشخصات بارز چرم گاوی به شمار می اید. به دلیل بزرگ تر بودن اندام و بدن گاو چرم یک تکه و یا به عبارتی ورق چرم گاو نیز بزرگتر از سایر چرم ها می باشد.

بهترین قیمت انواع چرم گاوی اصل

بهترین قیمت انواع چرم گاوی اصل امروزه به دلیل استقبال گسترده بسیاری افراد برای انواع محصولات چرمی، بسیاری از مراکز تولید کننده چرم اقدام به گسترش دامنه فعالیت های خود در این زمینه نموده اند و تولیدات خود را افزایش داده اند. قیمت چرم گاوی به فاکتور های متعددی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به وجود دست واسطه ها در خرید و فروش آن اشاره نمود.

ما به عنوان یکی از مراکز فروش انواع چرم های طبیعی اقدام به ارائه چرم گاوی درجه یک و با کیفیت در بهترین قیمت ممکن به صورت مستقیم نموده ایم. شما می توانبد با اطمینان خاطر بالا نسبت به اصل بودن محصولات ارائه شده نسبت به خربد چرم مورد نیاز خود در حجم دلخواهتان اقدام نموده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید