ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز تولید چرم گاوی شرانگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره چرم گاوی شرانگ بیشتر بدانیدفروشنده چرم گاوی شرانگ صادراتی

مرکز تولید چرم گاوی شرانگ از بهترین ماده های اولیه برای تولید این چرم استفاده می کند. فرایند تولید چرم شرانگ یک فرآیند پیچیده ای است که باید توسط تجهیزات روز دنیا انجام بگیرد و این فرآیند باید با دقت بسیار بالایی انجام شود. مرکز تولید چرم گاوی اشتغالزایی نیز رخ داده است که جوانان می توانند از این صنعت به درآمدهای بالایی نیز دست پیدا کنند و در این مرکز تولید کیفیت اصلی ترین معیار است.

مرکز تولید چرم گاوی شرانگ

درباره چرم گاوی شرانگ بیشتر بدانید

درباره چرم گاوی شرانگ بیشتر بدانید چرم شرانگ همان چرم گاوی است که کاملا بافت طبیعی خود را حفظ کرده و شکل واقعی خود را از دست نداده است. اما نوعی چاپ بر روی این چرمها اعمال شده است. شرانگ نام یک نوع نقشی است که بیشتر روی سطح چرم های مختلف مانند چرم گاو اعمال می ‌شود. بافت دانه دانه ویژگی و یا شاخصه اصلی این چرم است.

این نوع چرم به گونه‌ ای است که دانه های ریزی را بر روی چرم می ‌گذارد، این دانه ها برحسب صفحه دستگاه انجام می شوند و دارای اندازه های مختلفی هستند. طرح های دانه دانه به علت این که دخالت کمتری در پرداخت شده است عمرشان بالاتر است و بسیار با کیفیت هستند. از چرم گاوی شرانگ برای ساخت انواع محصولات مانند کیف کفش و کمربند استفاده میشود.

همچنین با توجه به دوام بسیار بالایی که این نوع از چرم های گاوی دارند برای تولید روکش خودروهای لوکس مبلمان منازل و ادارات نیز از انواع چرم های گاوی شرانگ استفاده می شود. با توجه به پیشرفت هایی که در عرصه چرم گاوی امروزه رخ داده است امکان تولید چرم شرانگ رنگهای متنوعی نیز وجود دارد .

فروشنده چرم گاوی شرانگ صادراتی

فروشنده چرم گاوی شرانگ صادراتی فروشنده هایی که در کار فروش انواع چرم گاوی در حال فعالیت هستند. همچنین فروشنده چرم شرانگ هستند. چرم گاوی شرانگ یکی از بهترین انواع چرم های ساخته شده است که کاملا بافت طبیعی خود را حفظ می کند و با توجه به اینکه بسیار مقاوم و با کیفیت است برای تولید کالاهای بسیار زیادی نیز استفاده می شود. کشور ما یکی از کشورهای قدرتمند در زمینه تولید چرم شرانگ است.

این چرم که در کشور ما تولید می شود بسیار طرفدار دارد و نه تنها توسط تولیدکننده های ایرانی برای ساخت کیف و کفش مورد استفاده قرار می گیرد بلکه در اکثر کشورهای دیگر نیز کیفیت این کرم ها کاملا تصویب شده است. کشورهای مختلف در صدد هستند که از کشور ما چرم گاوی شرانگ صادراتی را خریداری نمایند.فروشنده چرم گاوی شرانگ صادراتی این نوع از چرم ها را هم به صورت عمده و هم به صورت تکی به فروش می‌ رساند و افراد می ‌توانند متناسب با سلیقه خود چرم را خریداری کنند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید