ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز خرید چرم رویه گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با نحوه تولید چرم هاصادرکنندگان چرم رویه گاوی عمده
چرم رویه گاوی

مرکز خرید چرم رویه گاوی را می توانید به روش مختلف پیدا نمائید و برای اینکه بهترین کار را انجام دهید و به طور مستقیم با این مراکز ارتباط بگیرید می توانید به سایتهای مجازی مراجعه فرمایید در این سایتهای فروش چرم گاوی به صورت عمده نیز به فروش می رسد و قیمت چرم مربوطه را نیز می توانید مشاهده کنید.

مرکز خرید چرم رویه گاوی

آشنایی با نحوه تولید چرم ها

آشنایی با نحوه تولید چرم گاوی تولید چرم رویه گاوی به نحو خاصی انجام می شود که در ادامه به آن می پردازیم. این چرم که از پوست گاو بدست می آید و طبق فرایند شستشو و دباغی می شود این کار در کارخانه و کارگاه انجام می شود و توسط افراد ماهری بایستی صورت بگیرد که در روند مشکلی پیش نیاید. دباغی پوست گاو به شکلی صورت می گیرد که کمترین آسیب را طی ضربه ببیند و چرم آن کاملا صاف و یکدست تولید شود. قبل از مرحله دباغی مراحل دیگری مثل نمک زدن و یا خیساندن وجود دارد همچنین آهک زدایی نیز در تولید آن انجام می شود که با موادی به آرامی و سرعت متعادلی مواد قلیایی و زائد از آن گرفته می شود.

تولید چرم مراحل زیادی دارد و کار بسیار طولانی مدتی می باشد به همین دلیل محصولی که بدست می آید از نظر کیفی و دیگر موارد مورد رضایت می باشد.بیشترین چرمی که در صنایع پوشاک به کار می رود نوع چرم رویه گاوی است که از آن در تولید کفش و دستکش و پالتو و دیگر اقلام بهره می برند. این چرم یکی از بهترین ها است و سالهاست که به کمک صنعت پوشاک آمده است.

این چرم رویه گاوی بسیار سبک و با دوام بالا می باشد که می توانید با خیالی آسوده از این چرم بهره ببرید. همچنین یک محصول طبیعی به شمار می آید و برای پوست انسان ضرر ندارد. چرم گاوی امروزه کمتر از پیش تولید می شود و به دلیل موارد زیست محیطی پس هر ساله قیمت آن گران تر می شود.چرم گاوی رنگ مختلفی دارد و بستگی به پوست گاو رنگهای مشکی و قهوه ای سفید و دیگر انواع رنگها را در بر می گیرد. چرم گاوی مشکی بسیار مناسب برای تولید کفش است و جنس محکم و مقاومی دارد.

صادرکنندگان چرم رویه گاوی عمده

صادرکنندگان چرم رویه گاوی عمده چرم رویه گاوی به صورت عمده صادر می شود و انواع چرم گاوی ارزان در بازار را می توان پیدا نمود و با توجه به درجه کیفیتی که دارد قیمت آن نیز تعیین می شود و کشورهای دیگر این چرم را به میزان زیادی خریداری می نمایند زیرا که از آن رضایت کامل دارند و برای مصارف عمده ای آنرا به کار می گیرند.این چرم را می توانید از فضای مجازی خرید کنید که بهترین راه برای تهیه چرم می باشد و صادرات نیز به وسیله فضای اینترنت بهتر انجام می شود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید