ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز خرید چرم گاوی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

سطح کیفی چرم طبیعیعرضه کنندگان چرم گاوی صادراتی

از انواع چرم های پرکاربرد می توان به چرم گاوی صادراتی اشاره کرد ، این نوع از چرم قابلیت های فراوانی دارد ، که به دلیل تقاضا و عرضه بالا ،این محصول دارای قیمت مناسبی است .ما همواره در تلاش بودیم تا تولید انواع محصولات چرمی به کار برده شده در صنایع متفاوت را با کیفیتی مطلوب به شما عزیزان عرضه کنیم  ، در اینجا سعی داریم شما را با یکی از مراکز معتبر برای خرید چرم گاوی آشنا کنیم ، با ما تا انتهای این متن همراه باشید .

مرکز خرید چرم گاوی صادراتی

سطح کیفی چرم طبیعی

سطح کیفی چرم گاوی صادراتیچرم طبیعی در واقع از دباغی کردن از پوست حیواناتی شامل : بز ، گوسفند و گاو تهیه می شود .پوست حیوانات قابلیت فاسد شدن دارد در همین حین آنها را به کارخانه های دباغی ارسال می کنند تا با پرداخته شدن ، چرمی نرم ، قوی و انعطاف پذیر تولید کنند.در واقع با این کار عملیاتی بر روی چرم انجام می شود که خود چرم تغییر نکند بلکه مقاومت آن نسبت به عوامل تخریب کننده بالا برود . درهنگام خرید چطور چرم طبیعی را تشخیص دهیم ؟  شما می توانید با لمس کردن چرم ،که به شما احساس گرمی و نرمی می دهد ، بافشار انگشتان خود بر روی آن شاهد چروک شدن آن می شوید ، یعنی سطحی واکنش پذیر دارد، همینطور به سختی می توان بر روی آن کار کرد .

چرم طبیعی دارای بویی متفاوت از سایر چرم ها است که به مرور زمان نیز این بو را بر روی خود حفظ می کند. شما می توانید با  مشاهد سطح چرم نیز نوع اصل و فرع آن را تشخیص دهید به این صورت که چرم اصل دارای منافذ ریز و خطوط مورب بر روی خود است ، که شامل دانه بندی های نا متقارن است .

حرارت دادن نیز یکی از انواع تشخیص جنس نوع چرم است ،یا اعمال حرارت بر روی چرم اصل و سرد شدن آن چرم دوباره به حالت اولیه ی خود برمی گردد.

سنگین بودن چرم طبیعی ، انعطاف پذیری آن ، رطوبت پذیر بودن محصول ، از انواع راه کارهای تشخیص چرم با کیفیت بالا هستند .

بعد از دباغی و ارسال این نوع از محصولات به فروشگاه ها و کارخانه جات ، تولید کنندگان درصدد  آن بر می آیند تا محصولات متنوعی از جمله کیف ، کفش ، کمربند و لباس های چرمی تولید کنند . در همین حین می خواهیم شرکتی را به شما معرفی کنیم که در زمینه پخش چرم گاوی خام فعالیت می کند و یکی از برترین تولید کنند گان محسوب می شود که همواره این نوع از چرم را به کشورهای دیگر نیز صادر می کند.کشورهای اروپایی همیشه خواستار چرمی با کیفیت هستند که ما نیز در زمره این نوع از صادر کنندگان به شمار می آییم.این شرکت در بازار با تولید چرم اصل در رنگ های متنوع نیز حضور دارد.

عرضه کنندگان چرم گاوی صادراتی

عرضه کنندگان چرم گاوی صادراتیتولید چرم های  با کیفیت با استفاده از پیشرفته ترین نوع تکنولوژی انجام می شود .در نظر داشته باشید که برای دستیابی به کالایی با کیفیت مطلوب باید مراکز انتخابی شما معتبر باشند تا در نهایت خریی مطلوب را تجربه کنید. ما در اینجا با انتخاب سایتی معتبر سعی کرده ایم امکان خرید این نوع از کالا را بدون واسطه در اختیار شما قرار دهیم تا خریدی مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

در اینجا سعی داریم با تولید و عرضه بهترین و با کیفیت ترین نوع چرم گاوی ، بازار خرید و فروش مناسبی را در اختیار هموطنان و همینطور کشورهای دیگر قرار دهیم .شما می توانید برای خرید چرم گاوی اصل و اطلاع از مشخصات این نوع از محصول به صورت حضوری یا غیر حضوری به ما مراجعه کنید تا مشاوران و کارشناسان فعال در این زمینه شما را یاری کنند .

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید