ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز خرید چرم گاوی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید چرم گاوی مرغوبفروشنده چرم گاوی مرغوب صادراتی

چرم محصولی است که از پوست حیوانات بدست می آید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد می ‌تواند در تهیه انواع کالاها مورد استفاده قرار بگیرد. از میان انواع چرم، بهترین آنها چرم گاوی است که به دلیل ضخامت مناسب و کیفیت عالی بیشترین کاربرد را در ساخت محصولاتی همچون کیف، کفش، پالتو و روکش صندلی و بسیاری از موارد دیگر دارد. مرکز خرید چرم گاوی مرغوب اقدام به ارائه این چرم با قیمت و کیفیت عالی نموده است و آن را در اختیار خریداران عمده این محصول قرار می دهد.

مرکز خرید چرم گاوی مرغوب

راهنمای خرید چرم گاوی مرغوب

راهنمای خرید چرم گاوی مرغوب چرم گاوی مرغوب یکی از مقاوم ترین انواع چرم در جهان شناخته می ‌شود که از تراکم الیاف بسیار بالایی برخوردار است. در خرید چرم مرغوب گاوی باید به برخی از نکات توجه کرد که برخی از آنها به طور خلاصه عبارتند از :

  • سطح چرم باید کاملاً صاف و یکنواخت باشد و هیچ پارگی و حتی درز در آن وجود نداشته باشد.
  • بهترین محصول در قسمت پشتی چرم دارای پرز بوده و ارتفاع پرز ها به یک اندازه می باشد.
  • در بهترین انواع چرم گاوی نیز ضخامت در همه قسمت‌های آن دقیقاً برابر نیست اما بهترین این محصول دارای بیشترین میزان یکنواختی در ضخامت است.
  • چرم خالص گاوی دارای بوی خاصی است که از طریق آن می ‌توان به اصالت آن پی برد.
  • توجه به بافت و طرح موجود بر روی چرم می ‌تواند در کیفیت و مرغوبیت محصول تولیدی از آن تاثیر قابل توجهی داشته باشد.
  • انواع مختلف این چرم مرغوب نسبت به چرم های مصنوعی دارای سطح نرم تری هستند بنابر این حین سفارش و خرید چرم نرمی زیاد آن می تواند نشان از کیفیت بالای آن باشد.

فروشنده چرم گاوی مرغوب صادراتی

فروشنده چرم گاوی مرغوب صادراتی فروشنده چرم گاوی صادراتی بهترین انواع این چرم را که از کیفیت بالایی در رنگ و ضخامت برخوردار هستند به بازارهای داخلی نیز ارائه می کنند و خریداران می توانند در تماس با فروشنده این چرم آن را به صورت عمده درخواست می کنند.

این فروشنده جهت ارتباط بی واسطه با خریداران از وب سایت فروشگاهی خود رونمایی کرده است که در آن مشخصات کامل این چرم در بخش محصولات ذکر شده است و خریداران می توانند قبل از سفارش این محصول با مطالعه این مشخصات از کیفیت چرم مطلع شوند.

همچنین آنها می ‌توانند از طریق شماره تلفن های موجود در سایت و لینک شبکه های اجتماعی فروشنده به صورت تلفنی و آنلاین با این فروشنده ها ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را اعلام کنند تا در کوتاهترین زمان و با نازلترین قیمت به دست آنها برسد و بتوانند از آن استفاده کنند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید