ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز خرید چرم گاوی کیفی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی مهم در تهیه چرم طبیعی اصلقیمت چرم گاوی کیفی عمده

چرم  یکی از انواع متریال هایی است که برای تولید و ساخت وسایل و لوازم مختلف از جمله کیف مورد استفاده قرار می گیرد. چرم گاوی کیفی را می توان یکی از قدیمی ترین متریال هایی دانست که برای تولید لوازم استفاده می شود. چرم به صورت طبیعی و مصنوعی به دست می آید. چرم گاوی نمونه ای از چرم طبیعی میباشد.

مرکز خرید چرم گاوی کیفی با ارائه و توزیع چرم گاوی با کیفی و مرغوب که دارای استانداردهای بین المللی میباشد به دنبال جذب بیشتر مشتری و جلب رضایت خریداران است.

مرکز خرید چرم گاوی کیفی

نکاتی مهم در تهیه چرم طبیعی اصل

نکاتی مهم در تهیه چرم گاوی اصل همان طور که گفته شد چرم طبیعی یکی از متریال های پر مصرفی است که برای تولید لوازم متنوع از جمله پوشاک و کیف و کفش مورد استفاده قرار می گیرد. چرم به دو صورت طبیعی و مصنوعی تولید می شود که نوع طبیعی آن از حیوانات مختلف از جمله گاو به دست می آید.

در تهیه چرم گاوی کیفی اصل باید به نکات متعددی توجه داشت. از جمله این موارد کیفیت چرم اصل می باشد. چرم اصل با توجه به این که مراحل و فرآیند های متعددی را گذرانده است اما دارای بوی خاص خود می باشد که همان بوی پوست می باشد. این یکی از نشانه های اصل بودن چرم گاوی می باشد.

نکته دیگری که باید در اصل بودن چرم گاوی به آن دقت نمود لطیف و نرم بودن آن می باشد. با لمس کردن چرم می توان به این خصوصیت پی برد و یکی از راه های تشخیص چرم اصل از تقلبی می باشد. پرز دار بدون چرم گاوی نیز از دیگر نکاتی است که با به آن توجه داشت.

قیمت چرم گاوی کیفی عمده

قیمت چرم گاوی کیفی عمده قیمت چرم گاوی عمده بستگی به نوع و کیفیت چرم گاوی، میزان عرضه و تقاضا، شرکت و برند تولیدی و… دارد و با توجه به نوسانات بازار به قیمت های مختلف عرضه می گردد.

البته عوامل و مولفه های دیگری نیز بر قیمت چرم تاثیر گذار می باشد که از جمله آن می توان به عامل ها و پارامتر های تولید چرم گاوی، هزینه های حمل و نقل، نوسانات قیمت مواد اولیه، میزان صادرات و فروش در بازار های بین المللی، نوع عرضه به صورت بسته بندی و یا فله و غیره اشاره نمود و در مجموع می توان گفت تمام موارد ذکر شده در قیمت چرم گاوی کیفی تاثیر گذار است.

امروزه واسطه ها و دلال ها نیز نقش موثری بر قیمت این محصول داشته و می توان به جرات گفت تعیین کننده نرخ چرم در بازار و در زمان عرضه و فروش واسطه ها می باشند و هرچه میزان و تعداد این پارامتر بیشتر و یا کمتر باشد رابطه مستقیم با قیمت چرم کیفی دارد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید