ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز خرید کلی چرم گاوی پریما

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های چرم طرح دار مرغوبفروشنده عمده چرم گاوی پریما
چرم گاوی پریما

چرم گاوی پریما از پوست گاو سفید نشده تهیه میشود و نوعی از چرم گاوی طرح دار است که طرح های ان با دستگاه به صورت دائمی بر روی چرم حک می شود. طرح های پریما از پرطرفدارترین طرح های روی چرم است.که در رنگ های زرشکی .عسلی.قهوه ای .قهوه ای تیره و مشکی در بازار موجود است

مرکز خرید کلی چرم گاوی پریما

ویژگی های چرم طرح دار مرغوب

برتری و انتخاب پوست چرم گاوی پریما به دلیل ویژگی هایی همچون:

۱٫مقاومت ان : منظور از مقاومت.مقاومت در برابر ترک برداشتن و پاره نشدن در مدت زمان کوتاه و در نتیجه دوام بیشتر و عمر طولانی تر محصول است.

۲٫انعطاف پذیری : از دیگر ویژگی های چرم گاوی پریما، سنگینی و سازگاری با فرم بدن است.

۳٫ضد اب بودن :عایق در برابر اب و مقاومت بالا در هنگام رطوبت و نم.

۴٫ضخیم بودن : ضخیم بودن محصول باعث پایداری ان در هنگام فشار و عایق بودن هنگام سرما و گرما است.

به دلیل ضخامت کافی حکاکی های پیچیده و طرح های متنوع تری را میتوان بر روی این چرم ها حکاکی کرد، همچنین برای دوخت ان نیازی به وسایل و ابزار بسیار پیچیده نیست و بگونه ای است که به راحتی سوراخ و بریده میشود اگر به دنبال ویژگی عایق بودن چرم هستید.چرم گاوی پریما بهترین گزینه برای استفاده خواهد بود.

البته این ویژگی ها بین نژاد های مختلف تفاوت هایی دارد.مثلا چرم گاو باواریایی ضخامت بیشتر و کیفیت بالاتری نسبت به سایر نژاد های گاو داردالبته اختلاف در انواع چرم گاوی به الگویی که در روی پوست گاو وجود دارد هم مربوط است. از روی همین الگو می توان نژاد گاو را تشخیص داد، بحث دیگر بر روی چگالی ان است که چگالی در چرم گاوی پریما باید بین ۰٫۴ تا ۰٫۹ گرم باشد.چرم گاوی پریما

فروشنده عمده چرم گاوی پریما

در بازار خرید و فروش چرم گاوی پریما . برخی افراد سودجو از آگاه نبودن افراد سو استفاده کرده و خود را به عنوان فروشنده چرم معرفی کرده و مشغول فروش چرم های گاوی تقلبی با قیمت های هنگفت هستند.

با توجه به اینکه تشخیص چرم گاوی اصل با تقلبی نیاز به تخصص و دقت دارد. توصیه میشود از مراکز شناخته شده و معتبر که محل عرضه محصولات چرمی به صورت عمده و خرده هستند خرید کنید، قیمت محصولات چرمی گاوی به عوامل مختلفی مانند نوع دوخت آن طرح ها و حکاکی ها و نوع نژاد گاو بستگی دارد.

اما در حالت کلی میتوان گفت قیمت چرم گاوی پریما نسبت به سایر چرم ها با وجود کیفیت و مقاومت بالای ان و همچنین تنوع بیشتر طرح ها در حکاکی های روی چرم ارزان تر است چون فراوانی پوست گاو زیاد است و پوست ان از پوست بقیه حیوانات راحت تر یافت میشود و ابزار کار بسیار پیچیده ای هم نیاز ندارد .ارزان تر در تولید تمام میشود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید