ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز پخش چرم فلوتر گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارایی انواع چرم فلوتر گاویخرید ارزان چرم فلوتر گاوی

چرم فلوتر گاوی در رنگ ها متنوع تولید می شود. برای تولید این چرم، چرم را پس ان که به اندازه کافی دباغی شد به مدت یک روز درون یک محلول شیمیایی قرار می دهند تا بافت چرم نرم تر و منعطف تر شود. این چرم در عین نرمی، برجستگی های ملایمی دارد که آن را بسیار زیبا می کند. چرم فلوتر را برای مصارف گوناگون مانند تولید کیف، کفش، پالتو و روکش مبلمان استفاده می کنند.

مرکز پخش چرم فلوتر گاوی

کارایی انواع چرم فلوتر گاوی

کارایی انواع چرم فلوتر گاوی فلوتر نوعی چاپ است که بر روی چرم طبیعی زده می شود به این صورت که چرم طبیعی به مدت ۲۴ ساعت درون یک محلول شیمیایی قرار می گیرد و طرح فلوتر بر روی چرم چاپ می شود. این نوع چرم بر خلاف ظاهر نرم و لطیفی که دارد از باطن بسیار مستحکمی برخوردار است. چرم های فلوتر به عنوان یک لایه محکم بر روی چرم های دیگه پرس می شود. این نوع چرم بین افراد علاقه مند به محصولات چرمی بسیار محبوب است. از انواع کارایی چرم فلوتر می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  1. با استفاده از چرم فلوتر گاوی می توان جلدهای انواع کتاب، سررسید و جاکارتی را تولید کرد
  2. در ساخت انواع کفش ها به خصوص کفش های کلاسیک از چرم فلوتر بیشتر چرم های دیگر استفاده می شود زیرا این چرم از استحکام بالایی برخوردار است.
  3. چرم فلوتر در ساخت انواع روکش مبلمان اداری و خانگی کاربرد دارد. این چرم به علت ضخامت بالا و استحکام زیاد علاوه بر زیبایی بر طول عمر مبلمان نیز می افزاید.
  4. در صنعت تولید پوشاک چرمی از انواع رنگ های چرم فلوتر برای تولید پالتو، کیف، کمربند و سایر پوشاک استفاده می شود.

خرید ارزان چرم فلوتر گاوی

خرید ارزان چرم فلوتر گاوی استفاده از چرم و محصولات چرمی از سال های خیلی دور در بین مردم جامعه رواج داشته است و در سال های اخیر پیشرفت های زیادی در این صنعت انجام شده است. چرم های فلوتر از چرم های سنگین و گران قیمت به حساب می آید.

این نوع چرم در عین ضخامت، بسیار نرم و لطیف می باشد. امروزه این نوع چرم به علت ویژگی هایی که دارد مورد توجه آقایان و خانم های زیادی واقع شده است. محصولات ساخته شده از این چرم برای استایل های کژوال و راحت مناسب می باشد. در حوزه فشن و مد چرم فلوتر جایگاه ویژه ای دارد و در انواع کالکشن های مد استفاده می شود.

تولید چرم فلوتر گاوی در کارخانه های چرم سازی زیادی انجام شده و توزیع چرم در ایران در همه مناطق وجود دارد و نرخ خرید چرم و قیمت چرم نیز بسته به نوع آن متفاوت می باشد. افراد می توانند با مراجعه به نمایندگی شرکت ها و فروشگاه های معتبر محصولات چرمی مورد نظر خود را خریداری نمایند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید