ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز پخش چرم گاوی تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بیان چگونگی تولید چرم طبیعیبازار فروش چرم گاوی تهران
چرم گاوی تهران

مرکز پخش چرم گاوی تهران آماده پذیرش سفارشات متنوع واحد های مصرفی این محصول می باشد و در هر حجمی می‌ تواند به تامین نیاز آنها بپردازد. چرم گاوی جزو متریال های با کیفیتی است که در تولید لباس ها و پوشاک های مختلف و همچنین انواع منسوجات دیگر استفاده می شود. فعالیت مرکز پخش این محصولات به صورت مستقیم و عمده می تواند در رفع نیاز تولیدکنندگان عمده از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

مرکز پخش چرم گاوی تهران

بیان چگونگی تولید چرم طبیعی

بیان چگونگی تولید چرم گاوی چگونگی فرایند های تولید چرم گاوی تهران تاثیر مستقیمی در تعیین کیفیت این محصولات دارد و بر اساس همین پارامتر این محصولات حتی در نام های تجاری متفاوت وارد بازار می‌شوند. در بیان چگونگی تولید چرم گاوی تهران می‌ توان به مراحل زیر اشاره کرد:

  • پروردن و خیساندن پوست حیوانات به مدت زمان های طولانی به کمک نمک و دیگر مواد شیمیایی جزو مهمترین مراحل در این زمینه می باشد که تاثیر بسیار زیادی در ایجاد ضخامت بیش تر این چرم های طبیعی دارد.
  • در مرحله بعد رنگ کردن، آهک زدن و چربی زدایی از پوست حیوانات که در واقع به کمک ترکیبات و مواد قلیایی متفاوت انجام می پذیرد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  • آهک زدایی و خیساندن در محلول های آنزیمی، اسیدی کردن و دباغی کردن این نوع کالاها از دیگر مراحل تولیدی می باشد که توسط واحد های معتبر و شناخته شده در بهترین شرایط ممکن انجام می پذیرد.

دباغی کردن انواع چرم طبیعی که از مهم‌ترین فرآیند های تولید این نوع کالاها است که در واقع بر اساس استفاده از فرآیند های متفاوت در این زمینه این محصولات در نمونه های متفاوت معرفی می گردند. به عنوان مثال در بازار انواع چرم گاوی تهران مثل چرم گاوی کیفی، چرم گاوی کفشی، چرم گاوی مبلی و غیره معرفی می‌شوند که تفاوت آنها از نظر نوع فرایندهای دباغی و همچنین میزان ضخامت و مقاومت آنها می باشد.

چرم گاوی صادراتی به عنوان یکی از بهترین تولیدات داخلی به کمک روش ها و فرآیند های جدید دباغی طراحی و تولید می گردد و این محصولات از نرمی، لطافت، انعطاف‌پذیر و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به عنوان یک کالای استراتژیک به کشورهای دیگر ارسال می گردند.

بازار فروش چرم گاوی تهران

بازار فروش چرم گاوی تهران بازار فروش چرم گاوی تهران در مقایسه با دیگر نمونه‌ها از رونق بسیار بیشتری برخوردار می‌باشد زیرا کارخانه‌های معتبری در این شهرستان در حال فعالیت هستند که به راحتی می توانند بهترین نوع چرم های گاوی را در اختیار مصرف‌کنندگان واقعی خود قرار دهند. بازار فروش چرم گاوی به واسطه قیمت مناسب این نوع کالاها و همچنین دوام و ماندگاری بالای آنها روز به روز از رونق بسیار بیشتری برخوردار می‌شود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید